Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
Četrtek, 24. 5. ´07 ob 19.00 (ponovitev 31. 4. ´07 ob 10.00) THE PONYS: Turn The Lights Out (Matador, 2007) (2670 bralcev)
Četrtek, 24. 5. 2007
BIGor



The Ponys: Turn The Lights Out

Založba In The Red ostaja tudi po več kot desetih letih ena opaznejših neodvisnih založb, ki je svojo programsko in založniško politiko posvetila in naklonila rocku. Med skupine, ki jih je ponesel lastnik In The Red Larry Hardy v svet glasbe in do naših ušes, sodi tudi čikaški kvartet Ponys. Po dveh albumih je skupina prestopila k še eni pomembni neodvisni založbi z dolgo tradicijo. Nov, tretji dolgometražni izdelek je izdala pri Matador Records, ki tako potrjuje svojo agilnost in pozornost. S prvencem Laced With Romance iz leta 2004 in drugim Celebration Castle iz leta kasneje je skupina Ponys pridobila zaupanje. Tudi tretji Turn The Lights Out ostaja v dobri meri pozitivno kreativen in s ponujenimi dvanajstimi novimi pesmimi se nam obeta balzamična rock predstava naslednji petek, ko bo skupina nastopila v Ljubljani. (v celoti!)
* Založba In The Red ostaja tudi po več kot desetih letih ena opaznejših neodvisnih založb, ki je svojo programsko in založniško politiko posvetila in naklonila rocku. Pred več kot desetimi leti nas je zasula z ekskluzivnimi singli The Jon Spencer Blues Explosion, pod njenim okriljem so se znašli Dirtbombs, Knoxville Girls, Bassholes, Lord High Fixers, Kim Salmon & The Surrealists, Cheater Slicks, Sparks in še kdo. Brez njih bi bila rockovska vsakdanjost za odtenek bolj siva. Ob zloglasnih imenih je odprla vrata tudi mladim, uveljavljajočim se skupinam, med katerimi v zadnjem obdobju ne gre spregledati Black Lips, ki so pred dnevi nastopili v sosednjem Zagrebu in potrdili neverjeten potencial.

Med skupine, ki jih je v svet glasbe in do naših ušes ponesel lastnik In The Red, Larry Hardy, sodi tudi čikaški kvartet Ponys. Po dveh albumih je skupina prestopila k še eni pomembni neodvisni založbi z dolgo tradicijo. Nov, tretji dolgometražni izdelek, je izdala pri Matador Records, ki tako potrjuje svojo agilnost in pozornost. S prvencem Laced With Romance, iz leta 2004, in drugim, Celebration Castle iz leta kasneje, je skupina Ponys pridobila zaupanje. Tudi tretji, Turn The Lights Out, ostaja v dobri meri pozitivno kreativen in s ponujenimi dvanajstimi novimi pesmimi, se nam naslednji petek obeta balzamična rock predstava, ko bo skupina nastopila v Ljubljani.

Ponys so se na dosedanji poti ustoličili kot garažni križanec postpunka. S kadrovskimi spremembami so v zadnjih dveh letih doživeli pretvorbo, ki jo prepoznamo v odmiku Turn The Lights Out od dosedanjega zajemanja postpunkovskih fraz. Uvodni del albuma napove trši rockovski pristop, ki pa se s trajanjem plošče čedalje globlje spušča v soničen polet.

Mozaično razvejani plošči ne zmanjka poleta in opojnosti. Na površje v drugi polovici albuma priplava psihedelična naklonjenost kvarteta, opažena že na predhodnjih dveh albumih. V tršem rockovskem slogu odigrane skladbe ne skrivajo rudimentarnejših rockovskih obrazcev. Ponys ne popuščajo, ampak stremijo k večplastnosti pesmi, ki ohranjajo rdečo nit v trdem, linearnem ritmu, ki zvesto spremlja sonične kitarske izpade. Z njimi so se oddaljili od postpunkovskega hibrida in se približali sonicyouthovski vihravosti. Vedno speven vokal Jereda Gummerja se dobro znajde v vsaki situaciji in daje vsaki pesmi dodaten zapeljiv čar navadne pop pesmi, ki se že redko pišejo. Ponys so brez posebnih imen za producentskim pultom naredili všečen izdelek, ki je najbolj rockovski in najmanj predvidljiv doslej. Z oddaljevanjem od izrazitega navezovanja na britanski zvok, ki ga je skozi celoten album še vedno na pretek, navdihujejo k neobremenjenemu poslušanju. Album ima vsaj tri potencialne hite, ki pa z lahkoto zavedejo. Ponys namreč niso jekleni rockerji, ampak skupina z izdelano govorico prepletanja in skrbi za dinamiko posamezne pesmi ter cele plošče, ob kateri ne ostanemo hladni, če sledimo zasledovalcem in nadaljevalcem opusa Spacemen 3 in Jesus & The Mary Chain. V bolj izpiljenem in prečiščenem slogu, v katerem ne preslišimo Velvet Underground, Dinosaur Jr., Pixies in drugih velikanov polpreteklosti, se kroji zaokrožena glasbena podoba Ponys, ki navdahnjeno temelji na zamaščeni enostavnosti in opojni repeticiji.

pripravil BIGor


Komentarji
komentiraj >>