Si želite, da bi bili svinjsko bogati, da bi vam naključni mimoidoči, bodisi v kafiču ali na avtobusni postaji, zavidali vaše obrtne uspehe in da bi vas neznanci neprestano zasipali z ženitnimi ponudbami? Seveda vam lahko vse poprej naštete želje omogočimo prav mi, ali kot pravi ne tako zelo staro reklo: »Če hočeš biti BRAND, pokliči marketing Radia Študent.«
Hočem!
>>Z medijskim sponzorstvom si nabavite vsesplošno slavo in naklonjenost poslušalcev Radia Študent, ki vam bosta posledično prinesli tone obiskovalcev. Če bomo v vaši prisotnosti začutili za naše standarde zadovoljivo količino 'sile', vam bomo vse to seveda omogočili, če ne, pa pač ne. V tem primeru vam še vedno ostanejo na voljo vse radijske postaje z največjimi hiti kar jih je obrodila dodobra pognojena slovenska grud.
Umijte še moje roke
>>Tamburaški orkester, mladoletna od očija sponzorirana pop princeska, ali 'pussyass' metal kvintet? Če imate denar nam je popolnoma vseeno. A če boste hoteli združiti zgoraj omenjene pristope, vam bomo bržkone oporekali, vas opljuvali in nagnali. Še ena Alya? Ne hvala.
En, dva, tri, šter,…piči!
>>Nekateri naši naročniki so postali župani velikih mest, spet drugi imajo dan današnji monopol na slovenskem trgu osvežilnih pijač za odrasle ter mlajše brate v politiki, nekaterim je bila odvzeta prostost, spet drugim pa se je, bojda zaradi bolj ugodnih klimatskih pogojev, zahotelo za nedoločen čas odpotovati na počitnice v Brazilijo. Vsem pa je skupna okitenost z raznoraznimi priznanji in vsesplošnim spoštovanjem ali pa mržnjo soljudi.
Potešite še mene
>>»Bravo naši,« se ljudstvo v zlajnani ekstazi dere v ekrane, ko, sicer redko, nastopi na mah kratka era uspehov naših smučarjev ali pa kvazi nogometašev, katere druži pomanjkanje kontinuitete. Slednja, velika beseda, je bila v želji po izognitvi raznim zameram s strani naših asov, uporabljena kakopak načrtno. No, mi jo očitno razumemo in vemo, da jo v marketingu vsekakor premoremo, zato ne le »bravo naši,« marveč kar »bravo, bravo, bravo naši,« ali kot je nekoč zapisal in zarimal črno-beli dvojec.
Bravo!
>>Kava ali pivo? Odvisno kdo plača. Vsakdanja ali večerna toaleta? Odvisno kam nas peljete. Prava ali izmišljena telefonska na prtičku? Odvisno od vašega videza. Kava pri vas doma po končanem poslovnem sestanku? Zelo neprofesionalno. Sram vas bodi … mi smo za.
Marketing Radia Študent
Naslov: Cesta 27. aprila 31, 1000 Ljubljana
Tel: ++ 386 1 24 28 807
e-mail: marketing(at)radiostudent.si
>>