Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
IZPLEŠI ČRNI KOS!: "Izpleši me, prosim" v PTL; petek, 7.IX.07 ob 16.00 (3786 bralcev)
Petek, 7. 9. 2007
Ariana Ferfila




V koreografiji Rosane Hribar in Gregorja Luštka je včeraj bila uprizorjena premiera predstave Izpleši me, prosim. Odrski performerji, ki so bili izbrani iz slovenskih in srbskih vrst, so predstavo julija meseca uprizorili na Beograjskem Kalamegdanu, jutri in v nedeljo pa jo lahko še vidite v Plesnem teatru Ljubljana.
V koreografiji Rosane Hribar in Gregorja Luštka je včeraj bila uprizorjena premiera predstave Izpleši me, prosim. Odrski performerji, ki so bili izbrani iz slovenskih in srbskih vrst, so predstavo julija meseca uprizorili na Beograjskem Kalamegdanu, jutri in v nedeljo pa jo lahko še vidite v Plesnem teatru Ljubljana.

Težko bi se bilo razpisati o gibalnih sekvencah, ki so bile na odru uprizorjene. Izstopal je silovit in udaren duet Kaje Janjić in Gregorja Luštka ter končni miniaturni solo slednjega na koncu. Zdi se, da je tokrat Luštek posegel na področja izraznosti, ki presegajo zgolj gibalno zastavljeno izvedbo. Tekom celotne predstave se namreč skuša telo uporabiti kot možni način produciranja ritma, slišnih dihalnih sekvenc, pretirane izrazne geste kot tudi uniformirane ubranosti skorajda avtomatiziranih gibov in gest nastopajočih.

Še eno vlogo v predstavi lahko izpostavimo po svoji kvaliteti – vlogo Alje Kapun, diplomiranke AGRFT-ja. Nedavno smo jo gledali v rekonstrukciji; Pupilija, papa Pupilo pa Pupilčki Emila Hrvatina kot tudi v predstavi Sebastijana Horvata: Predtem/potem. V tokratni uprizoritvi reprezentira igralski segment performativne skupine in uporablja besedo kot način možne igre s provokacijo glasovne forme ali zgolj direktnega nagovora občinstva.

Povezovalna nit kolažno zastavljene uprizoritve še najbolj nakazuje na nelagodje v kulturi. Kaj zakriva pospešeno, avtomatizirano, zakrknjeno, preobremenjeno, informacijsko prezasičeno? Uprizoritev se humorno loteva kreativne agonije in se roga ponotranjenim kulturno sprejetim vzorcem mehkega nasilja, negibnega stagniranja, analitičnega motrenja. Čeprav je celotna zadeva zastavljena lahkotno, skrajno ironično, pa morda prav po zaslugi nove sile – Alje Kapun in Kaje Janjić – postane tako zelo očitno, kako zares gre.


Izplesala se je Ariana Ferfila.


Komentarji
komentiraj >>