Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
Večnamenski namizni stripovski fabulator STRIPBLE (3554 bralcev)
Torek, 1. 4. 2008
IdaH



V novi stekleni galeriji Kapsula v podhodu Ajdovščina pri Metalki predstavlja Stripburger novi didaktično-relaksacijski izdelek ali prenosni večnamenski namizni stripovski fabulator Stripble [stipbl]. V naslednjih tednih ga bodo v različnih namenskih oblikah predstavili na treh lokacijah.

V novi stekleni galeriji Kapsula v podhodu Ajdovščina pri Metalki predstavlja Stripburger novi didaktično-relaksacijski izdelek ali prenosni večnamenski namizni stripovski fabulator Stripble. V naslednjih tednih ga bodo v različnih namenskih oblikah predstavili na treh lokacijah. Stripe za poljubno stripovsko sestavljanko so risali Matej de Cecco, Saša Kerkoš, Jakob Klemenčič, Marko Kociper, Matej Lavrenčič in Andrej Štular. Kerkoš je oblikovala tudi izgled 36 sličic, natisnil pa jih je MGLC. O konceptu igre smo se pogovarjali z urednico Stripburgerja, Katerino Mirović:

Stripble prevzema idejno zelo ustaljen postopek, ki se ga nemara poslužujejo vsi tako imenovani kreativni pisci. Poleg tega, da prevzema formalne zakonitosti namizne igre, se poigrava z jezikovnim in marketinškim okoljem prodaje top-shop izdelkov ter izdelkov za telesno in mentalno zdravje. V zastekljeni galeriji Kapsula, ki je kot nalašč za tovrstno mimikrijo, so nalepili célo vrsto v oči bolščečih vzhičenih sloganov.

Razporedili so jih na oblikovalsko blasfemičen način, kakor je to značilno za cenene izdelke, ki nam poskušajo prodati zrak. S tem prikrivanjem ustvarijo komično absurdno napetost. Smešijo celo vrsto nesmislov, ki jih potrošnik dnevno procesira. V notranjosti galerije so razobesili fotografije popolne preobrazbe avtorjev premičnega stripa z lažnimi imeni. Prej in Potem. Prej kisli in žalostni, potem srečni in lepi. Grozljiv učinek, ki ga imajo tovrstne reklame na možganske celice, dokazuje že dejstvo, da so nekateri mimoidoči v podhodu Ajdovščina dejansko nasedli tej mimikriji.

Stripl pri pravilni uporabi, pa verjemite ali ne, dejansko razgiba možganske celice in jih spodbuja h kreativni asociativni telovadbi. Najprej nisem verjela, potem pa sem poskusila tudi sama in moje kreativno mišljenje se je povečalo za ne dva, ne tri, ampak kar nekaj udarcev na sekundo. Ker so sličice brez verbalnih vložkov, lahko delujejo sorazmerno samostojno. Avtorji so se zamejili na predstavljanje jasnih narativnih objektov, zato je možno povezovanje sličic različnih avtorjev kljub slogovnim odstopanjem. Seveda ne brez razmisleka in možganske telovadbe.

Zgodba, ki jo v priročniku ob 36-ih kosih debelih kartonastih sličic v velikosti podstavkov za pivo sugerirajo avtorji stripa in je razstavljena tudi na edini steni galerije, govori o socialni neenakosti. Rdeča nit skozi zgodbe je smetnjak, ki ga večji del družbe uporablja za potiskanje potrošniških presežkov iz svoje zavesti. Za družbeno depriviligirane pa je osrednji simbol revščine. Kaj si mislite, ko greste mimo vedno bolj pogostega prizora starega gospoda, ki brska po smeteh? Kdo je bolj reven? On ali tisti, ki vsak dan buljijo realnostne oddaje in kupujejo jogurtke za izboljšanje prebavnega trakta?

Potrošnik je pacient. Bolezen in stres mora zdraviti z neštetimi medikamenti. Avtorji stripa so se odločili, da bodo uporabo Stripbla demonstrirali naslednji torek zvečer v Drugi pomoči, h kateri se radi zatečejo bolniki, potrebni sprostitve in umika iz vsakodnevnega stresa.

Popolno preobrazbo je doživela Ida H.



Komentarji
komentiraj >>