Tomislav Gotovac, ki se je pred nedavnim preimenoval v Antonia Lauerja je hrvaški filmski režiser, konceptualni umetnik in performer. Od zgodnjih šestdesetih je z radikalnimi performativnimi gestami presekal zgodovino Jugoslovanske konceptualne umetnosti. Pripisujejo mu tudi prvi happening, ki se je zgodil leta 1967. V predavanju, ki ga je imel v okviru razstave Stari mojstri v galeriji P74 v torek 28. oktobra, bomo najprej poslušali nekaj bolj splošnih trditev avtorja o njegovem delu.
V drugem delu predvajanja pa bo analiziral trilogijo strukturalističnih filmov: Smer, Krožnica in Modri jezdec, ki jih je posnel leta 1964 v Beogradu.
Zdaj pa prisluhnimo samemu Tomislavu Gotovcu, s katerim se je pogovarjala kustosinja razstave Zdenka Badovinac:
POSNETEK: na mreži / Tomislav_Gotovac_01 / 10:44 min
Žalosten vokal Billy Holiday je pritegnil Gotovčevo pozornost, ravno ko je govoril o vplivih drugih umetnikov na njegovo delo. Holiday ga je presunila sredini stavka, zato prisluhnimo njeni blues žalostinki Body and Soul, potem pa nadaljujemo s predavanjem, ki ga je imel Tomislav Gotovac v okviru razstave Stari mojstri v galeriji P74.
POSNETEK: na mreži / Tomislav_Gotovac_02 / 13:17 min
V tretji delu posnetka iz predavanja o delu Tomislava Gotovca bomo spremljali avtorjevo analizo treh temeljnih strukturalističnih filmov: Smer, Krožnica in Modri jezdec iz leta 1964. Ogledali si bomo tudi film Dopodne jednog fauna.
POSNETEK: na mreži / Tomislav_Gotovac_03 / 9:39 min
Poklonimo se tudi mi Glann Millerju s komadom Moonlight Serenade. Potem pa nadaljujemo z Gotovčevo analizo filmov Smer, Krožnica in Modri jezdec.
POSNETEK: na mreži / Tomislav_Gotovac_04 / 17:11 min
Za oddajo Odprti termin za kulturo je posnetke predavanja Tomislava Gotovca iz galerije P74 pripravila Ida H.