Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
High Tone!!! (2894 bralcev)
Ponedeljek, 9. 3. 2009
Sensi



Maruša Bertoncelj recenzira ponnovno vrnitev francoskih dub prvakov High Tone na domače koncertne odre ... (v celoti!)

High Tone, 7. 3. '09; Gala hala- Metelkova mesto, Ljubljana

* V soboto, 7. marca, so se na kraj zločinov, v Ljubljano torej, vrnili prvaki francoske založbe Jarring Effects iz Lyona High Tone– ali eni od prvakov, če jih postavimo ob bok zasedbam Mei Tei Sho, Brain Damage ter Ez3kiel, ki so nekako glavni krojači t.i. francoske šole dub produkcije. Progresiven pristop v mešanju duba z elektronskimi žanri, številnimi etno vplivi ter konceptualnimi vizualnimi učinki je nekako skupna lastnost večine teh predstavnikov, ki se je v zadnjih letih nabralo že lepo število, a High Tone so hkrati eni tistih, ki prednjačijo v izrazitosti oziroma prepoznavnosti lastnega sloga.

Tako kot nas je pred par tedni v okviru Dub Club festivala zopet navdušil eden od prej omenjenih predstavnikov, tandem Brain Damage, smo tudi v sobotnem rednem Dub Club večeru v Gala hali dobili, po kar smo prišli – High Tone v polnem sijaju. Kot vedno doslej odlično pripravljena peterica je uradno predstavljala svoj zadnji studijski izdelek, album Underground Wobble iz leta 2007, toda ponovno je treba poudariti, da zgolj poslušanje zvočnih zapisov High Tone ne zadostuje, saj je bistven prav živi nastop.

Njihov koncert je namreč nekakšen 'zvočno-vizualni 'celovečereć, v katerega obiskovalca potegne eklektičnost organskih in elektronskih zvokov, samplov ter nepogrešljivih vizualij, ki 'podlagajo' slišano. Projekcije na platnu za zasedbo so namreč skladno interpretirale zvok preko različnih abstraktnih vzorcev in animacij, grafičnih in foto 'snap-shotov', video izsekov filma noir ter še česa. Gre pravzaprav za obrnjen fenomen filma in soundtracka. Slednji je tu glavna zgodba, ki pa vsebinsko pretežno reflektira aktualne družbene razmere ter večne človeške teme, medtem ko vizualije refleksijo podkrepijo do te mere, da se le-ta sprevrže v akcijo.

Evolviranje zvoka High Tone v 12 letih, odkar so koncertno debitirali, oziroma 9 letih, odkar so izdali prvenec Opus Incertum, gre - tudi sodeč po zadnjem, sobotnem koncertu – predvsem v smeri razvijanja novih nastavkov za subtilne učinke na poslušalca, kar jim odlično uspeva ravno skozi na momente naravnost neusmiljeno emulzijo duba, jungla, drum'n'bassa, trip-hopa, elektra in samplov. S to so nas tudi tokrat debelo uro in pol držali v konstantni pripravljenosti na naslednji šus, ki pa se je kljub temu vedno pojavil nepričakovano. Nekakšen zvočni triler, za katerega pa kar nočeš, da se konča.

Pa se je – po sicer spoštljivo dolgem bisu ter torej skupno dobro uro in pol dolgem nastopu, so High Tone enako kot številna publika vidno razpoloženi in zadovoljni zapustili oder, mi pa Gala halo – po tem, ko so vztrajni žvižgi naposled omagali in ko nas je Dj Zhe previdno spustil na tla ta vikend spet nadpovprečno pestre Metelkove.

High Tone je v zadnjem Dub Clubu voljno konzumirala Maruša Bertoncelj – Sensi.



Komentarji
komentiraj >>