Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
Mikavna Iztirjena Mučna vztrajnost ALI kako ulovljivo je živo srebro? (4471 bralcev)
Ponedeljek, 23. 3. 2009
Ariana Ferfila



Naj vam tekne ... intervju z Majo Delak, eno izmed redkih gonilnih silnic raziskovalnih dejavnosti na področju sodobnih odrskih praks v slovenskem prostoru.


Naj vam tekne ... intervju z Majo Delak, eno izmed redkih gonilnih silnic raziskovalnih dejavnosti na področju sodobnih odrskih praks v slovenskem prostoru.



Govorimo tudi o osrednji pobudnici ustanovitve programa Umetniške gimnazije za sodobni ples, ki poteka že od leta 1999. Ravno jutri si v Stari elektrarni lahko ogledate zaključno produkcijo dijakinj in dijakov omenjene šolske usmeritve, ki letos nosi ime teme za maturante – Nasprotja.



Govorimo pa tudi o eni izmed pobudnic Plesnega laboratorija ter AGONA – neformalnega programa za izobraževanje, raziskovanje in samorazvoj na področju sodobnega plesa in uprizoritvenih umetnosti – ki je potekal še pod okriljem zavoda En-Knap in iz nedrja katerega so se oblikovale samosvoje odrske ustvarjalke kot: Irena Tomažin, Leja Jurišič, Nataša Živković, Jelena Rusjan in Nina Milin. Leto 2006 je obeležila ustanovitev EMANATa – zavoda za razvoj in afirmacijo umetnosti plesa, ki vzajemno deluje na področju odrske produkcije, izobraževalnega programa in založništva.



Kljub vsemu povedanemu in naštetemu pa smo se v pogovoru z Majo Delak osredotočili predvsem na njeno najnovejšo odrsko uprizoritev, ki je nastajala v so-avtorskem sodelovanju z Lukom Prinčičem – Poti Ljubezni. Gre za uprizoritev, ki se zgodi 14 let po Manifestaciji Introverta in je premierno prikazana v Delavskem Domu Trbovlje, rojstnem kraju vrtoglavega sokola.



Začeli smo povsem klasično: kako sta delala, kako je potekal proces, kaj je bilo izhodišče raziskovanja in koliko časa je trajalo?



















In če naredimo presek zadnjih treh predstav ''Drage Drage'', ''Serata Artistica Giovanile'' in ''Poti Ljubezni'' gre tu morda za stopnjevanje, razvijanje določenih tematik osvobajanja, predora?



















Kako velika je razlika v delu z enim posameznikom, so-performerjem in v delu z 10 ustvarjalci s perspektive koordiniranja kreativnega procesa?



















In kako to, da fokusiranje na polje ljubezni k sebi povleče, lahko bi rekli, sebi lastno in izrazito radikalno nasprotje – NASILJE? Miha Zadnikar je v spremnem tekstu k predstavi omenjal izrazito pronicljivo formulacijo Mikavne, Mučne, Iztirjene VZTRAJNOSTI…



































































Kako je z enakopravnostjo odnosov med ustvarjalci znotraj kreativnih procesov, se lahko zgodi, da en in edini frca stvari naprej?



















In kako se javnost slovenskega prostora odziva na delo Maje Delak? Nekako zasledimo le redke zapise o njenem delu, nikoli je tudi ni zanimalo varno zavetje institucij…



















Zaključujemo še s problematiko, aktualnostjo, nabojem ženskega vprašanja….



























Komentarji
komentiraj >>