Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
RUSH FOR SUGAR (3549 bralcev)
Torek, 21. 4. 2009
Ariana Ferfila



V posluh Vam ponujamo pogovor z Igorjem Dobričićem, ki je na povabilo EMANAT-a pred kratkim vodil delavnico na temo dramaturgije giba. Gre za dolgoletnega dramaturga Mednarodnega gledališkega festivala BITEF, štipendista Evropske kulturne fundacije, *večnega* študenta podiplomskega študija akademije Amsterdam School of the Arts.




Igor Dobričić, dolgoletni dramaturg Mednarodnega gledališkega festivala BITEF, je leta 1998 kot štipendist Evropske kulturne fundacije prevzel delo koordinatorja umetniškega programa, se preselil na Nizozemsko ter v sledečem obdobju zaključil podiplomski študij na akademiji Amsterdam School of the Arts na smeri: Advanced Research in Theatre and dance Studies.

Že leta 1995 je tekom študija in priprav eksperimentalnih predstav s skupino beograjskih mladostnikov, raziskoval parametre performativnosti kot tudi povezave med gledališčem, vizualnimi umetnostmi, poklicnim ter amaterskim statusom, individualnim ter skupinskim delom, estetiko in etiko. Leta 2005 pri Evropski kulturni fundaciji začne razvijati novo projektno platformo - ALMOSTREAL.

Igor Dobričić je delavnico v Plesnem teatru Ljubljana izvedel na konkretnem primeru ter analizi dramaturškega procesa, v katerem je sodeloval in ki nosi ime – SUGAR RUSH. Gre za projekt zdravih in čilih treh avtoric, plesalk Nine Fajdiga, Tine Valentan in Jasmine Križaj, ki bo kot delo v nastajanju ponovno prikazan 25.aprila ob 20h na platformi mladih ustvarjalcev v Mariboru.
Pogovor z Dobričićem smo začeli z dokaj aktualnim, tujim primerkom umetniškega projekta iz Nizozemske, ki pa je v beticah dirigentov vzbudil čenče vprašanj in odgovorov o pojmovanju umetniškega…

Posnetek oddaje:

 



Komentarji
komentiraj >>