Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
edini možni način: NESMISEL v nastajanju (4131 bralcev)
Četrtek, 28. 5. 2009
Ariana Ferfila



V četrtek ob 13h ste poslušali komentar uličnega dogodka FINGERSTICK RADIO – PUSH/BANG!, ki se je v izvedbi Jaše, Marka Požlepa in Gašperja Piana zgodil na teritoriju mariborske Pekarne konec prejšnjega tedna. Na petkov večer, ko so se vihtele fanfare festivala Magdalena, je bilo občinstvo na prizorišču dogodka tako ustrezno maloštevilno...
(na fotografiji: Hana S.Vodeb / video v delu)

(na fotografiji: Hana S.Vodeb / video v delu)

Nesmisel nima gledalcev. Gledalci menijo, da nesmisla ni potrebno spremljati. Nesmisel nima jasnega začetka, nesmislu tudi ni potrebno ploskati. Nesmisel samo obstoji, poteka in se razvija. Če se ne razvija potem izgubi smoter. Nesmisla se ne zmore razumeti. Lasten mu je destruktivni konec. Šele takrat si vsi končno docela oddahnejo; ne samo da jim ni potrebno zaploskati, tudi k razumevanju jih nič in nihče več ne tišči.

Mark in Jaša zasledujeta like, ki jih običajno slikata na platna, zasledujeta tisti vmesni čas in prostor, ko liki nastajajo. Zasledujeta hlapljiv domišljijski prostor – priseben in odsoten, kjer se lahko igrata. Tam ni pravil, tam tudi ni končnih pomenov. Tam nihče ne kaže s prstom in nihče ne sodi. Skušata pravzaprav upodabljati like, a brez platna. Skušata jih oživeti, a brez superiorne pozicije barv. Resda imata rekvizite; napihljivo lutko, Betty Boop profil, na zlato posprejano renaultovo petko, kantice bele barve in metle namesto čopičev. Imata kartonaste škatle, izdelano profilno masko miška in prašiča, enormni penis iz umetne mase, motorno žago, bencin ter veliko žive barve krvi. Vsi ti rekviziti so scenaristični oprimki, so vžigalne vrvice, vmesne postaje pomenov, ko potek dogajanja postane preveč neoprijemljiv.

Skupno pa jima je pričakovanje končne destrukcije. Destrukcije likov, ki jih oživita in ki oživijo njiju. Destrukcije vžiga, spolnega akta s platonično lutko, častnega zlatega simbola – renaultove petke. H končnemu aktu destrukcije so celo povabljeni vsi gledalci; pred njihova stopala jim namreč navržeta bele, lesene kije: udari, če upaš / razbij, če zmoreš! In tako je končni moment performativnega trajanja; vandalsko razbijanje šip, luči, pločevine – vsega zlatega: na zdravje civiliziranega vandalizma!

Agresivni akt je močno zatlačena zadeva. Je tisto, kar nam od malega odsvetujejo. Za kar smo frcnjeni po prstih. A se v vzniku agresivnega akta tako neverjetno izostri jeklena intenca želje, nagiba, namena, smeri. Izostri se vse potentno in zdravo, če se le ne prevali v poplavo agresije in če le zmore odpraviti pretirano razpršenost dezorientacije – presežek silnosti. Tako se tudi z ognjem ni za igrati – priporočljivo je, da prečitate navodila uporabe, da nadzorujete vse morebitne poteke vžiga. Bojte se nenadzorljivega ognja in pomanjkanja navodil.

Pa naj še kdo reče, da Radia Študent ne skrbi za vaše zdravje!


Vmes med lečo in refleksijo se je potikala Ariana.

 

FOTOGALERIJA : Pekarna 22.5 po nevihti 20-23h

foto: AF

foto pedikura: MP 



Komentarji
komentiraj >>