Tako kot smo že vajeni, je tudi letošnji vstop v poletne počitniške dni okrasil mednarodni festival uličnega gledališča Ana Desetnica. V prvih julijskih dneh so poleg turistov ulice natrpali ulični umetniki, ki so prišli iz vseh koncev in krajev, največ pa je bilo seveda domačih. Pobarvali, uglasili, razvetrili in poživili so center Ljubljane. O štiridnevnem dogajanju smo se pogovarjali s predstavnico festivala za odnose z javnostjo, Andrejo Okorn, ter katalonskim umetnikom Manelom Ponsom.
Tako kot smo že vajeni, je tudi letošnji vstop v poletne počitniške dni okrasil mednarodni festival uličnega gledališča Ana Desetnica. V prvih julijskih dneh so poleg turistov ulice natrpali ulični umetniki, ki so prišli iz vseh koncev in krajev, največ pa je bilo seveda domačih. Pobarvali, uglasili, razvetrili in poživili so center Ljubljane. O štiridnevnem dogajanju in o njegovih začetkih smo se pogovarjali s predstavnico festivala za odnose z javnostjo, Andrejo Okorn:
Gledalci smo se lahko naužili cirkuških vragolij, plesa in uličnih povork, med katerimi ne smemo pozabiti omeniti ogromne svetleče ladje »Vodosanje«, ki je plula po centru ter z glasbo in burkeži na hoduljah razveseljevala publiko. Če pomešamo rdečo in belo barvo, dobimo roza, ta pa je krasila nastopajoče in ulice v nedeljski večerni paradi »Luč«, ki jo je organiziral in vodil priznani katalonski umetnik Manel Pons. Z njim smo se pogovarjali o njegovem projektu in sodelovanju z Ano Desetnico:
Poulično gledališče pa se bo v Sloveniji še razširilo in poiskalo svoj prostor v vsakem letnem času. Andreja napoveduje:
Po ulicah se je potikala Leja Benedičič.
Komentarji
komentiraj >>