Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
Zoki, Zorule! (2953 bralcev)
Sreda, 7. 10. 2009
Bojan Anđelković



Napihovanje vas seznanja: Ljubljana je v raziskavi razvoja cestne infrastrukture, obnove starih fasad in brisanja grafitov z ulic v srednji in jugovzhodni Evropi med dvanajstimi evropskimi prestolnicami zasedla prvo mesto, z eno obnavljajočo se cesto, eno steno fasade in enim obrisanim grafitom na prebivalca!
Napihovanje vas seznanja: Ljubljana je v raziskavi razvoja cestne infrastrukture, obnove starih fasad in brisanja grafitov z ulic v srednji in jugovzhodni Evropi med dvanajstimi evropskimi prestolnicami zasedla prvo mesto, z eno obnavljajočo se cesto, eno steno fasade in enim obrisanim grafitom na prebivalca. Raziskava ugotavlja, da je takšna aktivnost mestnih oblasti v celotni svetovni zgodovini do zdaj zabeležena samo v Starem Rimu v času cesarja Trajana ter v Moskvi v času druge petletke. Za to se imamo Ljubljančani seveda zahvaliti najbolj prisrčnemu in nasmejanemu županu v tem delu sveta, Zoranu Jankoviću – Zokiju, človeku iz ljudstva, ki očitno nikoli ne spi.

Ker Zoki ne spi, naj ne spi niti ljudstvo: neka druga raziskava, in sicer raziskava Inštituta za strateško gradbeništvo v sodelovanju z ameriško svetovalno hišo Imagine namreč ugotavlja, da se vsak peti prebivalec Ljubljane zbudi ob neznosnem hrupu kakega gradbenega stroja, kar seveda negativno vpliva na njegovo splošno delavno sposobnost. Napihovanje skupaj z ameriškimi strokovnjaki za mestni promet ugotavlja, da je takšen tempo obnove mesta nesmiseln in v nasprotju z elementarno logiko: deset dotrajanih cest je namreč boljše kot deset nefunkcionalnih, pravijo ameriški strokovnjaki.

Ker se razvoja seveda ne da ustaviti, Napihovanje Zokiju priporoča, da prebivalcem Ljubljane podeli brezplačne čepke za ušesa. Iz zaupnih virov v županovi bližini smo seznanjeni, da je Zoki odprt za tovrstne predloge in da bodo prebivalci Ljubljane dobili skupaj s čepki tudi specialno izdelane hodulje, s katerimi se bodo čez gradbišča lahko prebili do najbližjega Mercatorja. Trenutno stanje stvari po vsem sodeč odgovarja samo taksistom, ker se je zaradi zaprtih cest in predorov, kot tudi zaradi vse večjega števila enosmernih ulic v mestu, zaslužek ljubljanskih taksistov v zadnjem letu povišal za 34%.

Sindikat taksistov ni tega mnenja, saj trdi, da so se zaradi vse večjega števila ležečih policajev, ki rastejo kot gobe po dežju in se pojavljajo na povsem nepričakovanih mestih, stroški amortizacije povišali, tako da so taksisti na pozitivni nuli. Če temu dodamo še stroške za kazni zaradi nepravilnega parkiranja, ki so se povišali zaradi že omenjenih gradbišč ter vse večjega števila mest, na katerih se ne sme parkirati, ker bodo povsod naredili parkirišča, je ta nula daleč od pozitivne, je kategoričen sindikat taksistov.

To, da so gradbišča nevarna, ve vsak otrok. O tem, ali pričujoči ležeči policaji povišujejo varnost, pa so mnenja v javnosti deljena. Za razliko od pristojnih državnih in mestnih organov je Združenje staršev viških osnovnošolcev mnenja, da se je z nedavnim postavljanjem ležečih policajev v bližini viških osnovnih šol ogroženost njihovih otrok povišala in ne znižala. To pa zaradi tega, ker je opaženo, da veliko voznikov, izogibajoč se ležečim policajem, vozi cik-cak, nevarno prehajajoč iz ene trake v drugo, tako da so otroci popolnoma zmedeni, ker ne vedo več, na katero stran naj najprej pogledajo, ko prečkajo cesto. »Nič ni tako, kot nas učijo doma in v šoli«, pravijo zmedeni viški otroci.

Za konec še ena novost. V Ljubljano prihaja najnovejši »Evil Big Brother«, EU projekt nadzora nad ljudmi z imenom INDECT, ki bo s pomočjo inteligentnih programov preko interneta, uličnih kamer, prisluškovanj preko telefona in interneta iskal »sumljiva vedenja«, pri čemer bodo vsi posamezniki tretirani kot potencialni kriminalci. Ker bodo zaradi že omenjenih gradbeniških del prisluškovalne in opazovalne naprave motene in ker bo zaradi že omenjenih specialnih hodulj v mestu veliko »sumljivega vedenja«, je vodstvo projekta že kontaktiralo mestne oblasti glede medsebojne uskladitve po principu: en dan delamo – drug dan nadzorujemo. Dogovori so v teku.

Da ga ne fašete od zadaj, ampak od spredaj, poskrbi Napihovanje.


Komentarji
komentiraj >>