Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
NE RADIO, NE MOREŠ BIT DARILO, KER MAŠ JUTRANJCA ZA DELAT! (2959 bralcev)
Četrtek, 24. 12. 2009
Nacho Top



7.05 Britoff
7.10 Ena spiritualna
7.15 Nagradna čigra - podpira hortikulturo!
7.40 Prvinski nagon

8.05 Britoff
8.10 Nobelov/DINA/mit
8.30 Nulta obvestila
8.40 Erosova Š-I-F-R-A

9.05 Britoff
9.10 Koloradski hrošč
9.25 Lanx Satura
9.40 Una bomber

10.05 Britoff
10.15 Zapiramo obzorja
10.30 Ajgugl
10.40 Ena mesena alias Hasta la vista!

7.05 Britoff
7.10 Ena spiritualna
7.15 Nagradna čigra - podpira hortikulturo!
7.40 Prvinski nagon

8.05 Britoff
8.10 Nobelov/DINA/mit
8.30 Nulta obvestila
8.40 Erosova Š-I-F-R-A

9.05 Britoff
9.10 Koloradski hrošč
9.25 Lanx Satura
9.40 Una bomber

10.05 Britoff
10.15 Zapiramo obzorja
10.30 Ajgugl
10.45 Ena mesena alias Hasta la vista!

 


 

Index:

Ena spiritualna
Nagradna čigra - podpira hortikulturo
Prvinski nagon
EMENTALER
Nobelov/Dina/Mit
Erosova Š-I-F-R-A
Koloradski hrošč
UNA-Bomber
Lanx Satura
Zapiramo obzorja
AJGUGL
Ena mesena
Glasbena oprema jutranjega avantgardnega četrtka

 

Ena spiritualna

Božič je tekmovanje v tem kdo prej omaga - tvoja denarnica ali tvoje noge. (ekonomistična)

Ekipa RŠ dokazuje, da to ni res - z vami smo POLONA, IVAN, MARTO, ŽELKO, JANKOVIĆ, TADEJ, HANK, SARA, ZAZA, AJGUGL in še kdo.


NAZAJ NA INDEX


Nagradna čigra - podpira hortikulturo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Miha 2 je ugotovil, da se sloni ne bojijo miši, ker jih sploh ne vidijo in da je kolibri najmanjša ptica na svetu (seveda).

NAZAJ NA INDEX


Prvinski nagon

Zalajaj z nami!

1. del

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.del

 

 

 

 

 

 

 

 

3.del

-KLIK- do zajca na strani Društva za zaščito živali Ljubljana

 

 

 

 

 

 

 

 

NAZAJ NA INDEX


EMENTALER

Tema...

NAZAJ NA INDEX


Nobelov/Dina/Mit

Danes smo predstavljali drugi del Obamovega predavanja ob prejemu Nobelove nagrade za mir. Poslušali smo drugih 11 minut in pol. Za Obamov govor v celoti, pa -KLIK-.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


NAZAJ NA INDEX


Erosova Š-I-F-R-A

Tako, kot je bilo izgovorjeno:

Pa še kot je bilo spisano:

»Pri svetem Ambroziju, to je konec poti!«
»No, ni je zares konec. Ena pot nama ostaja.«
»Da se vrževa sem dol? Pa saj to je vsaj deset metrov globine!«
»Dajte no, doktor, kaj niste gledali filma Begunec? Ljudje preživijo tudi globlje padce.«
»Roke kvišku! Tudi vi gospodična... Marija?? Marija kaj to si ti?«
»Da, Miha, jaz sem, ki sem.«
»Marija zakaj pomagaš temu zločinskemu izmečku? In zakaj je on brez hlač? Pa vendar ne! Marija!«
»Počakaj Miha...«
»Ne morem verjeti, da si se sparila z njim, ti candra! Kaj pa najina zaroka?«
»Miha od tega je že dobro leto. Povedala sem ti, da med nama ne bo nič več.«
»In zdaj vidim zakaj, ti prekleta hotnica!«
»Če lahko...«
»Tiho ti! Ravno dovolj časa še imam, preden pridejo drugi. Sedaj boš dobil, kar si zaslužil, ti akademski kurbir!«
Policist Miha je napel pištolo in jo usmeril v Planktona.

»Reci Z kot zbogom Plankton!«
»Skočiva doktor!«
Policistka Marija in profesor Plankton sta se pognala v globino ravno takrat, ko je odjeknil strel policista Mihe. Plankton je v zraku čutil, kako mu je vroča krogla razmršila lase. Hip zatem pa je že priletel v globoko kanalizacijsko greznico, ki ga je objela z vsemi svojimi fekalijami.
»O ti svinjarija! Pfej! No, vsaj preživel sem. Toda za kakšno ceno. Sicer pa... Marija? Marija! Marijaaa!«
Toda oglasil se ni nihče.
»Marija! Kje pri Afroditinih prsih si, Marija?«
Plankton je plaval po topli, rjavi, svinjski kopeli in zraven kričal Marijino ime. A zaman. Marije ni in ni bilo na spregled. Potapljati se ni imelo smisla, zato se je užaloščeni Plankton končno prepustil toku, ki ga je ponesel naprej, saj so se policijski kriki zopet začeli večati.

Plankton je splezal v kanal in potem po lestvi hitro ven, na površje. Od pasu navzdol je bil še vedno popolnoma nag, smrdel je po iztrebkih, celo telo pa mu je prekrivala baročna plast rjave umazanije. Plankton je prišel na površje ravno pri Filozofski fakulteti.
»Huh, kdo bi si mislil.«
Bila je trda tema. Tudi zaradi tega Plankton ni videl, da ob njem na cesti stoji še ena postava.
»O primejduš, kaj pa je to?! Duh, pomagajte, demon, demon me napada!«

»Pšššš, gospa pomirite se, za božjo voljo, pomirite se! Nikakršen demon nisem, dobro me poglejte.«
Babica ga je pozorno premerila od nog do glave. Še posebej veliko časa je namenila področju od pasu do kolen.
»Hmm, očitno res niste demon, mladenič.«
»Ne, res ne. Sem pa v težavah. Lovijo me zaradi zločina, ki ga nisem storil. Pomagajte, prosim vas.«
»Mislim, da se bova lahko nekaj domenila fantič. Najbolje, da vas odpeljem k sebi domov. Tam se boste lepo okopali in preoblekli, potem pa bova videla.«
Babica je Planktona hlastno zgrabila za roko ter ga začela voditi naprej po cesti. Plankton je bil sicer popolnoma izčrpan, toda kljub temu bi lahko prisegel, da se je v babičinih očeh zalesketalo nekaj... Erosa.

Kakšne namene ima s Planktonom neznana babica? Kaj se je zgodilo s policistko Marijo? Kaj načrtuje Erosova bratovščina? Več v naslednji Erosovi Š-I-F-R-I!

Spisal: Zaza

NAZAJ NA INDEX


Koloradski hrošč

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


NAZAJ NA INDEX



UNA-Bomber

Iz Unabomberjevega manifesta - Kako se nekateri ljudje prilagodijo

74. Nakazati želimo, da je obsedenost modernega človeka z dolžino njegovega življenja ter z ohranjanjem fizične vitalnosti in spolne privlačnosti tudi v obdobju starosti, simptom neizpolnjenosti, ki rezultira iz prikrajšanosti v razmerju s procesom moči. »Kriza srednjih let« je ravno tak simptom. Ravno tako lahko sem umestimo pomanjkanje interesa za to, da bi moderni ljudje imeli otroke, kar je dandanes precej pogosta praksa, v primitivnih družbah pa je o tem zelo težko slišati.

75. V primitivnih družbah je življenje zaporedje stopenj. Ko je potrebam in namenom ene stopnje zadovoljeno ni prisotnega nobenega pretiranega odpora do prehoda v naslednjo stopnjo. Mlad moški gre skozi proces moči tako, da postane lovec, torej takrat ko ne lovi za šport ali zaradi občutka izpolnjenosti, temveč da bi dobil meso, ki je potrebno za hrano. (Pri mladih ženah je proces bolj kompleksen, z večjim poudarkom na socialni moči; tega pa tukaj ne bomo razpravljali.) Ko je ta faza uspešno zaključena, mlad moški nima nobenega odpora do ustalitve in posvetitve se odgovornostim, ki jih prinaša skrb za družino. (Za razliko od nekaterih modernih ljudi, ki za nedoločen čas preložijo prokreacijo otrok, ker so preveč zaposleni z iskanjem nekakšne »izpolnitve« samih sebe. Njim predlagamo, da je izpolnitev, ki jo potrebujejo ustrezna izkušnja procesa moči - z realnimi cilji namesto umetnih ciljev nadomestnih aktivnosti.) Ko je uspešno vzgojil svoje otroke - torej šel skozi proces moči tako, da jih je oskrbel z njihovimi fizičnimi potrebami - primitivni moški čuti, da je njegovo delo opravljeno in da je pripravljen sprejeti starost (če seveda preživi tako dolgo) in s tem tudi smrt. Mnogim modernim ljudem po drugi strani pa je obet smrti moreč, na kar kaže tudi količina truda, ki jo porabijo pri poskusih ohranjanja njihove fizične kondicije, zunanjega izgleda in zdravja. Zagovarjamo, da je temu tako zaradi neizpolnjenosti, ki je posledica tega, da nikoli niso uporabili svojih fizičnih moči, da nikoli niso šli skozi proces moči z uporabo lastnih teles na nek resen način. Primitiven moški, ki je svoje telo v praktične namene izrabljal dnevno, ni tisti, ki se boji oslabljenja, ki ga prinaša starost, pač pa je tak moderen moški, ki za svoje telo ni našel nobene praktične uporabe, razen sprehoda od svojega avtomobila do hiše. Moški, ki je svojo potrebo po procesu moči zadovoljil v času svojega življenja je tisti, ki je najbolje pripravljen sprejeti konec tega istega življenja.

76. V odgovor argumentom v tej sekciji bo kdo rekel: »Družba mora najti način, da bo ljudem lahko dala priložnost iti skozi proces moči«. Za take ljudi je vrednost priložnosti uničena že s samim dejstvom, da je družba tista, ki jim priložnost da. Kar resnično potrebujejo je, da si sami najdejo ali ustvarijo lastne priložnosti. Dokler ljudem njihove priložnosti daje sistem, jih še vedno drži na povodcu. Da pa bi dosegli avtonomijo, se morajo osvoboditi tega povodca.

77. V industrijsko-tehnološki družbi vsak ne trpi za psihološkimi problemi. Nekateri celo zatrjujejo, da so kar zadovoljni z družbo kakršna obstaja. Sedaj razglabljamo o nekaterih razlogih zakaj se ljudje tako močno razlikujejo v svojih ocenah sodobne družbe.

78. Kot prvo, nedvomno obstajajo razlike v jakosti gona za močjo. Posamezniki s slabotnim gonom za močjo imajo lahko malo potrebe iti skozi proces moči, ali vsaj relativno malo potrebe po avtonomnosti v procesu moči. To so pokorni tipi, ki bi bili zadovoljni kot črnci na plantažah starega juga. Ne porogujemo se "črncem s plantaž". Njim v zahvalo, večino sužnjev ni bilo zadovoljnih nad zasužnjenostjo. Porogujemo se tistim, ki so zadovoljni sužnji.

79. Nekateri ljudje imajo lahko nek poseben nagon, in če temu sledijo, zadovoljijo potrebo po procesu moči. Na primer tisti, ki imajo nenavadno močno potrebo po družbenem statusu lahko celo življenje preživijo plezajoč po statusni lestvici, ne da bi se kdaj zdolgočasili nad tako igro.

80. Ljudje se razlikujejo v dovzetnosti do reklamnih in marketinških tehnik. Nekateri so tako dovzetni, da četudi veliko zaslužijo, ne morejo zadovoljiti stalnega hrepenenja po sijočih igračah, s katerimi jih zapeljuje marketinška industrija. Tako vedno čutijo finančno stisko, njihova lakomnost pa je nepotešena.

81. Nekateri imajo nizko dovzetnost do reklamnih in marketinških tehnik. Teh ljudi denar ne zanima. Materialna obogatitev ne služi njihovi potrebi po procesu moči.

82. Ljudje s srednjo dovzetnostjo do reklamnih in marketinških tehnik so sposobni zaslužiti dovolj za zadovoljitev potrebe po dobrinah in uslugah, a le za ceno resnega napora - nadurno delo, dva šihta, trud za napredovanje, in tako dalje. Tako materialno bogatenje služi njihovi potrebi po procesu moči. A to ne pomeni da je njihova potreba docela potešena. Morda imajo premalo avtonomije v procesu moči - njihovo delo lahko sestavlja sledenje ukazom; in nekatere potrebe lahko ostanejo nepotešene - na primer varnost, agresija.
V dveh predhodnih odstavkih smo krivi prevelikega poenostavljanja, ker smo domnevali, da je hrepenenje po materialnem bogatenju v celoti proizvod reklamne in marketinške industrije. Seveda ni tako enostavno.

83. Nekateri ljudje delno zadovoljijo potrebo po moči z identificiranjem z močno organizacijo ali množičnim gibanjem. Posameznik brez ciljev ali moči se pridruži gibanju ali organizaciji, prevzame njihove cilje kot svoje, nato deluje v smeri teh ciljev. Ko so nekateri cilji doseženi, se posameznik - skozi identifikacijo z gibanjem - počuti, kot da bi sam šel skozi proces moči, četudi so njegovi osebni napori igrali nepomembno vlogo pri dosegu teh ciljev. Ta fenomen so izrabljali fašisti, nacisti in komunisti. Naša družba ga prav tako izrablja, de da bolj prikrito. Primer: Manuel Noriega je bil trn v peti Združenih držav Amerike. Cilj: kaznovanje Noriege. ZDA napadejo Panamo - napor - in kaznujejo Noriego - dosežek cilja. Združene države so šle skozi proces moči in mnogo Američanov, zaradi svoje identifikacije z Združenimi državami, prav tako. Od tu široka javna podpora napadu na Panamo; ljudem je dalo občutek moči. Isti fenomen vidimo v vojskah, korporacijah, političnih strankah, človekoljubnih organizacijah, verskih ali ideoloških gibanjih. Predvsem leva gibanja privlačijo ljudi, ki si želijo zadostiti potrebo po moči. A pri večini identifikacija z veliko organizacijo ali množičnim gibanjem ni dovolj, da bi bila potreba po moči zadoščena.

84. Drugi način zadovoljevanja potrebe po moči je skozi nadomestne dejavnosti. Kot smo že razložili je nadomestna dejavnost tista ki je usmerjena proti umetnemu cilju, ki ga posameznik zasleduje zaradi "izpolnitve", ki jo občuti ob sledenju cilja, ne ker mora doseči cilj. Ne obstaja praktičnega motiva za gradnjo velikanskih mišic, udrihanje žogice v luknjico ali za zbiranje celotne kolekcije znamk. A se mnogi ljudje s strastjo predajo bodybuildingu, golfu ali zbiranju znamk. Nekateri so bolj ekstrovertni in bodo prej videli pomembnost v nadomestnih dejavnostih zgolj zato ker ljudje okoli njih mislijo, da so pomembne, oziroma, ker jim družba pravi, da so pomembne. Zato nekateri ljudje z veliko resnostjo pričnejo obravnavat nepomembne dejavnosti kot so šport, kartanje, šah, prikrita akademska prizadevanja, medtem ko drugi, ki bolje vidijo, teh stvari nikoli ne vidijo drugače kot take kot so - nadomestne dejavnosti, in posledično tem nikoli ne pripišejo dovolj pomembnosti, da bi na ta način zadostili svoji potrebi po procesu moči.

Lahko pa raje poslušaš - kako poglavje gor ali dol:

NAZAJ NA INDEX


Lanx Satura

POZOR -VREDNO POSLUHA!!!Jan KoWitch je danes prestopil iz utrujajočega potovanja po astralnih dimenzijah. O nevrotransmiterjih, Venetih, eksodusu in Ježuščku je povedal marsikaj. Samo za posvečene!!!


NAZAJ NA INDEX


Zapiramo obzorja

Legendarni DARKTHRONE in CANADIAN METAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL!!!

Kozlal je Tegla :)
NAZAJ NA INDEX


AJGUGL


NAZAJ NA INDEX


Ena mesena


Direktorja smo nabadali že cel program - meseni zaključek pa je bil prav poseben (nikakor ne tudi priseben).

NAZAJ NA INDEX


 

 



 



Komentarji
komentiraj >>