Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
(Re)produkcija sodobnega kapitalizma v filmu Avatar; 2. del! (5748 bralcev)
Ponedeljek, 22. 2. 2010
Nina in Andrej



TEMNA ZVEZDA 1. DEL! (8.2.2010)
(re)produkcija sodobnega kapitalizma v filmu Avatar; v družbi z Marino Gržinić; uvod v analizo odnosa med kulturno industrijo, katere paradigmatski primer je Avatar, in širšim globalnim kapitalizmom.
TEMNA ZVEZDA 2. DEL! JANEZ STREHOVEC IN AVATAR. (22.2.2010)
(re)produkcija sodobnega kapitalizma v filmu Avatar, 2. del! Z dr. Janezom Strehovcem - te(r)oretikom novih medijev in digitalne tehnologije - se pogovarjamo o filmu Avatar; v ponedeljek, ob 20.30!

ODDAJA V CELOTI!

JINGLE:



--

Drage poslušalke in poslušalci, drage gledalke in gledalci, vnovič dobrodošli v bržčas najbolj filmski oddaji na Radiu Študent. Tokrat z Andrejem nadaljujeva s poskusom kritične analize Cameronovega filmskega spektakla »Avatar«. Le da sva se za to edicijo odpravila do dr. Janeza Strehovca, ki se ukvarja z raziskovanjem novih medijev in digitalne tehnologije.

Da ne okolišimo. Že v prejšnji oddaji smo omenili, da Strehovec v zadnji številki revije Ekran v zvezi z »Avatarjem« govori o »film-vožnji«. Zato smo ga prosili, da nam sam še nekoliko bolj nadrobno predstavi ta koncept, a ne le v navezavi na že omenjeni Bellerjev kinematični način produkcije, temveč kar v kontekstu širše družbene realnosti:















Pozdravljeni v oddaji Temna zvezda, v kateri v družbi teoretika Janeza Strehovca nadaljujemo s poskusom analize »Avatarja«. Tako naju je z Andrejem zanimalo, kaj - in če sploh - se je zgodilo s filmskim gledalcem v tej novi paradigmi:















Kaj pa se zgodi s slepim poljem Bonitzerja, konec koncev pa tudi s filmsko teorijo v navezavi na vprašanje ideologije:















Pa vendar. Ali sploh še obstaja kritični gledalec, ki lahko s pomočjo novih medijev transgresira, nenazadnje pa tudi subvertira obstoječo družbeno realnost:















S tem pa smo počasi prišli do konca današnje oddaje, ki je bila svojevrstno nadaljevanje prejšnje. Ker pa gre za nikoli izčrpano tematiko, ki se konec koncev dotika tudi problematike samega statusa kritične teorije, smo prepričani, da se je bomo v prihodnjih druženjih še dotaknili.

Preden pa se zares poslovimo, naj vas zgolj opozorimo še na nekaj pomembnih informacij. Med četrtim in sedmim marcem bo v Vinkovcih, Zagrebu in Reki potekal »Festival dokumentarnih glasbenih filmov« »DORF«.

»NISI MASA« odpira dve pripravniški mesti za asistenta oblikovanja internetnih strani ter za projektnega asistenta na področju kulturnega menedžmenta. Z delom v nevladni organizaciji, ki sicer organizira tudi natečaje za perspektivne filmske kritike, stare od 18 do 30 let, se prične takoj, trajalo pa bo najmanj štiri mesece v Parizu. Če se želite prijaviti, morate zadostiti pogoju, da ste še študentje oziroma da ste pravkar končali s šolanjem. Če želite izvedeti več, nama pišite na email, pri čemer vas opozarjava, da je rok prijave 28.2.2010.

Današnjo oddajo sva pripravila Nina Cvar in Andrej Tomažin, v eter pa sta jo pomagala spraviti tehnik Primož in vajenec Sreč. Hvala, ker ste bili z nami. Vljudno vabljeni, da se nam vnovič pridružite čez štirinajst dni.


Komentarji
komentiraj >>