Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
TRESK #1: Obračun glasbe in založništva (11.in 12. marec 2010) (2556 bralcev)
Četrtek, 11. 3. 2010
mtina



TRESK #1 - obračun glasbe in založništva - je dvodnevni glasbeno-debatno-prodajni dogodek, na katerem obravnavamo, združujemo, povezujemo in predstavljamo domačo glasbeno založniško dejavnost, aktualne izdaje in izvajalce. TRESK #1 je vir informacij iz sveta kakovostnega, ne pa tudi nujno v komercialnem smislu izstopajočega glasbenega ustvarjanja, v soorganizaciji Založbe Radia Študent in Kina Šiška.

V nadaljevanju zvočno-vizualna dokumentacija!

OKROGLA MIZA: "Glasba in mediji, glasba v medijih..."
Moderira: Luka Zagoričnik
Četrtek, 11.3. ob 18.00

Glasba je v zadnjem desetletju in več šla skozi številne produkcijske in prezentacijske spremembe, ki jih narekujejo nove, predvsem digitalne tehnologije. Te ne samo na novo definirajo naturo poslušanja glasbe ter njene produkcijske načine, temveč tudi načine promocije in distribucije. Kako se z njimi soočajo 'stari mediji' kot so radio, televizija in glasbi posvečene tiskovine in kako se v to prizmo vpenjajo novi mediji, ki so vzniknili na spletu? Kakšne so danes relacije na ravni medij- založnik- ustvarjalec? Koliko je naš medijski prostor sploh odprt za domače ustvarjalce in glasbo, ki s seboj ne nosi zgolj komercialnega potenciala? V kolikšni meri so za glasbo v medijih sploh še odgovorni glasbeni uredniki in nenazadnje kje so stičišča in razlike v prezentaciji glasbe v različnih medijih?

 

Tresk #1 - OKROGLA MIZA, prvič: "Glasba in mediji, glasba v medijih..." from RTV Študent on Vimeo.

 

OKROGLA MIZA: "Založništvo med teorijo in prakso"
Moderira: Marko Godnjavec - Jizah
Četrtek, 12.3. ob 18.00

Nesporno dejstvo, da je založništvo v zadnjih nekaj letih zašlo v nesluteno krizo, katere rezultat bo verjetno znan v tem desetletju. Kako se bodo založbe preoblikovale, kako so se že preoblikale ali se na slovenskem trgu sploh izplača izdajati nove - tako alternativne kot komercialne - albume in s kakšnimi ovirami se soočajo, bodo spregovorili tako predstavniki velikih domačih založb kot tudi na videz manjših ali celo povsem drugače gledočih založb ter glasbeniki sami. Skozi debato se bomo sprehodili skozi največje probleme današnjega založništva, navrgli kako o distribuciji, o tem v čem so bistvene razlike med pojmovanjem založništva pred desetletjem in danes, kakšno je sodelovanje izvajalci z založniki in kaj izdaja albuma pravzaprav pomeni za zasedbo. Ob tem bomo navrgli še kakšno o trendu t.i. »360 dealov«, s katerimi naj bi bili v tujini povečini zadovoljni tako glasbeniki kot založniki.

Je torej plošča postala le še promocijsko sredstvo, s katerim lažje dobite nekaj nastopov? Je videospot v času »youtubovskega« spota sploh pomemben del promocije? So na založbah sploh še zaposleni ljudje, ki iščejo nove, mlade talente? Kako založbe sploh preživijo v času internetnega dolvlečenja? V kakšnih odnosih so z mobilnim operatorji in SAZAS-om?... in še marsikaj drugega bomo povedali na okrogli mizi o založništvu med teorijo in prakso ...

 

TRESK #1 - OKROGLA MIZA, drugič: "Založništvo med teorijo in prakso" from RTV Študent on Vimeo.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Komentarji
komentiraj >>