Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
MAD SIN: Burn And Rise (I Used To Fuck People Like You, 2010) (ponovitev (2001 bralcev)
Sreda, 7. 7. 2010
Skabina



V starih mitologijah je Feniks ptič, ki si proti koncu vsakega življenjskega cikla zgradi gnezdo, ter se z njim vred zažge. Iz pepela nato vzleti nova, pomlajena ptica. V sajkobiliju je Mad sin notoričen bend, ki se je z svojim rokenrol načinom življenja pripeljal do »zažiga«, vendar uspel vstati iz pepela – ozdravljen, osmišljen in z novo energijo katero je vložil v svoj zadnji album Burn and rise.
* V starih mitologijah je Feniks ptič, ki si proti koncu vsakega življenjskega cikla zgradi gnezdo, ter se z njim vred zažge. Iz pepela nato vzleti nova, pomlajena ptica. V sajkobiliju je Mad sin notoričen bend, ki se je z svojim rokenrol načinom življenja pripeljal do »zažiga«, vendar uspel vstati iz pepela – ozdravljen, osmišljen in z novo energijo, ki jo je vložil v svoj zadnji album Burn and rise.

Prvi življenjski krog Mad sin se je začel leta sedeminosemdeset, ko je pevec Koefte zletel iz šole. Z obilico prostega časa na voljo, je skupaj z kitaristom Steinom in kontrabasistom Hollyjem ustanovil bend, ki je najprej čez dan na tržnicah za turiste preigraval rockabilly, country in blues klasike, nato pa začel ponoči igrati psychobilly in drgniti odre po berlinskih barih. Po nekaj bolj ali manj uspešnih albumih in številnih koncertih tudi zunaj Nemčije je neobičajne sajkobilije opazila založba Polydor ter jih zvabila v svoje zavetje. Zveza, ki je hitro propadla, saj založba ni prenesla njihove ekscesivnosti ter nepripravljenosti prilagoditi svoje glasbo ušesom širših množic. Raje so plačali goro denarja, da se jih rešijo, Mad Sin pa so se za nekaj časa preskrbljeni posvetili stranskim projektom kot so Dead Kings, United Swindlers in Dusty Gray and His Rough Riding Ramblers. Vendar pa so vmes nastajali tudi komadi za Mad Sin, ki so se leta 2002 znašli na prvem, za People like you posnetem albumu, Survival of the Sickest. Dve leti kasneje je izšel še Dead moon calling, nato pa je sledilo dolgih pet let premora do najnovejšega Burn and rise.

Burn and rise, kot namiguje že naslov, predstavlja Mad sinov sežig in nato dvig nazaj v življenje. Album je sicer začel nastajati že leta 2008, vendar ga je za nekaj časa ustavilo slabo leto 2009, v katerem je bend zaradi smrti izgubil nekaj prijateljev – med njimi Luxa Interiorja iz Cramps, velikemu idolu pevca Koefteja, šel čez osebne probleme, razpade zvez, Koefte pa se je znašel na pragu smrti zaradi zastrupitve krvi. Zato je spremenil večino besedil, ki spremenjena odražajo negativne in pozitivne plati soočanja z nesrečami v preteklem letu. Kot že mnogi pred njim si Koefte s tem albumom celi rane. Zaradi osebne note je Burn and rise verjetno najbolj osebno izpovedni album, kar jih je kdaj posnel kak sajkobili bend. Njegova lirika je kot taka bližja panku kot sajkobiliju, ki se ponavadi ukvarja bolj z horror temami in znanstveno fantastiko, čeprav se nekaj tega najde tudi na Burn and rise, še najpogosteje pa je oboje kar združeno.

Mad sin so že dolgo nazaj prešli meje sajkobilija, ki predstavlja spoj punka in rockabillija in zaveslali tudi v vode hardcora in metala. Če je na zadnjih albumih divjost življenja sovpadala z divjostjo glasbe, sedaj Burn and rise kaže rahlo zaviranje. Vendar res samo rahlo. Kot da bi glasba sama, brez tega, da vzamemo v obzir besedila, govorila, da se je treba malo upočasniti, se vzeti v roke, ker bo drugače veliko prezgodaj prišla v sajkobiliju tolikokrat opevana prijateljica Matilda. Poleg tega, da je najbolj osebno izpoveden, je Burn and rise tudi najbolj barvit Mad sin album do sedaj. Ob značilno moderno-sajkobilijevsko zvenečih, divjih Mad sin melodijah, kot so Last Gang Standing, Cursed in Back from the morgue, najdemo tudi počasnejše melodije - kantrijaško obarvano 9 lives, ki jo popestrijo gostujoče, prepoznavne orglice Hanka iz Mad sinovih someščanov The Bosshoss, Shitlist bop, Wreckhouse stomp ter surferski The march of the deviants. Eden izmed zaščitnih znakov Mad sin, je seveda značilni Koeftejev vokal, ki pa svoje mesto na She's evil odstopi žametnoglasnemu back vokalistu Hellvisu. Kofte pa na Burn and rise ne nastopa samo kot vokalist in avtor, temveč se na Shitlist bop pojavi tudi kot bobnar.

Mad sinov Feniks je pogorel in je vstal. Upajmo, da do naslednjega požiga posnel še veliko takšnih plošč, kot je Burn and rise.

pripravila sKabina



Komentarji
komentiraj >>