Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
Razstava v Škucu, Alkatrazu in Vžigalici (1869 bralcev)
Torek, 12. 10. 2010
Miha Topolovec



- V Galeriji Škuc se v okviru festivala sodobnih umetnosti »Mesto žensk« odpira razstava »Korak naprej, dva koraka nazaj«.

- Odnos med preteklostjo in sedanjostjo prav tako tematizira razstava »Ruševine našega časa«, ki se predstavlja v Galeriji Alkatraz.

- V Galeriji Vžigalica v okviru seminarja »Kako povezati vsebine avdio-vizualnih arhivov?« pripravljajo razstavo, ki določene avdio-vizualne vsebine postavlja v umetniški kontekst.
V Galeriji Škuc se v okviru festivala sodobnih umetnosti »Mesto žensk« odpira razstava »Korak naprej, dva koraka nazaj«. Oreet Ashery [Orit Ešeri], Perry Bard [Peri Bard] in Stefania Bonatelli [Stefanija Bonateli] so le nekatera imena številčne skupine umetnic, ki naslov razstave izpeljujejo iz istoimenskega teksta Vladimirja Lenina. Performansi, videi, fotografije in inštalacije postavljajo vprašanja o razumevanju sedanjosti preko poudarjanja pomena preteklosti. Nekaj besed o razstavi nam je zaupal kurator Predrag Pajdić.










Odnos med preteklostjo in sedanjostjo prav tako tematizira razstava »Ruševine našega časa«, ki se predstavlja v Galeriji Alkatraz. Zapuščeni prostori in ruševine nimajo več mesta v sodobnih kapitalističnih družbah, ki gojijo kult novega in uporabnega. Avtor razstave Vahram Aghasyan [Vahram Agasijan] pa izpostavlja ravno te zapuščene stavbe na območju sodobne Armenije.

V Galeriji Vžigalica v okviru seminarja »Kako povezati vsebine avdio-vizualnih arhivov?« pripravljajo razstavo, ki določene avdio-vizualne vsebine postavlja v umetniški kontekst. Razstava je sestavljena iz dveh delov: video arhiv sto video del z naslovom »Transitland« [Tranzitlend], ki prikazuje tranzicijsko obdobje po padcu berlinskega zidu, in delo »Data recovery« umetnika Daliborja Martinisa, ki tematizira vprašanje obnove izgubljenega spomina. O tem, kaj sploh so avdio-video arhivi in kako se ti povezujejo s sodobno umetnostjo, smo se pogovarjali z Ido Hiršenfelder, asistentko video programov pri ljubljanskem Zavodu za sodobno umetnost.










Komentarji
komentiraj >>