- V Galeriji Škuc se v okviru festivala sodobnih umetnosti »Mesto žensk« odpira razstava »Korak naprej, dva koraka nazaj«.
- Odnos med preteklostjo in sedanjostjo prav tako tematizira razstava »Ruševine našega časa«, ki se predstavlja v Galeriji Alkatraz.
- V Galeriji Vžigalica v okviru seminarja »Kako povezati vsebine avdio-vizualnih arhivov?« pripravljajo razstavo, ki določene avdio-vizualne vsebine postavlja v umetniški kontekst.
V Galeriji Škuc se v okviru festivala sodobnih umetnosti »Mesto žensk« odpira razstava »Korak naprej, dva koraka nazaj«. Oreet Ashery [Orit Ešeri], Perry Bard [Peri Bard] in Stefania Bonatelli [Stefanija Bonateli] so le nekatera imena številčne skupine umetnic, ki naslov razstave izpeljujejo iz istoimenskega teksta Vladimirja Lenina. Performansi, videi, fotografije in inštalacije postavljajo vprašanja o razumevanju sedanjosti preko poudarjanja pomena preteklosti. Nekaj besed o razstavi nam je zaupal kurator Predrag Pajdić.
Odnos med preteklostjo in sedanjostjo prav tako tematizira razstava »Ruševine našega časa«, ki se predstavlja v Galeriji Alkatraz. Zapuščeni prostori in ruševine nimajo več mesta v sodobnih kapitalističnih družbah, ki gojijo kult novega in uporabnega. Avtor razstave Vahram Aghasyan [Vahram Agasijan] pa izpostavlja ravno te zapuščene stavbe na območju sodobne Armenije.
V Galeriji Vžigalica v okviru seminarja »Kako povezati vsebine avdio-vizualnih arhivov?« pripravljajo razstavo, ki določene avdio-vizualne vsebine postavlja v umetniški kontekst. Razstava je sestavljena iz dveh delov: video arhiv sto video del z naslovom »Transitland« [Tranzitlend], ki prikazuje tranzicijsko obdobje po padcu berlinskega zidu, in delo »Data recovery« umetnika Daliborja Martinisa, ki tematizira vprašanje obnove izgubljenega spomina. O tem, kaj sploh so avdio-video arhivi in kako se ti povezujejo s sodobno umetnostjo, smo se pogovarjali z Ido Hiršenfelder, asistentko video programov pri ljubljanskem Zavodu za sodobno umetnost.
Komentarji
komentiraj >>