Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
NOVE SILE V GRIMU (1441 bralcev)
Sobota, 28. 5. 2011
Dino Lalič



Po komercialnem (ne)uspehu, upehanosti in zatišju se grime scena počasi zopet postavlja na lastne noge, predvsem po zaslugi bistvenega zasuka v miselnosti: tokrat je producent v ospredju - nič več MC...
Sveži grime beati v soboto, 28. maja, ob 22h na frekvenci 89,3 MHz!

Oddaja v celoti!

Na meniju:

1. Vzroki za zaton grima

2. Retrospektive (Wiley, Terror Danjah in D.O.K)

3. Terror Danjah

4. Butterz (Elijah in Skilliam)

5. Oil Gang

6. No Hats No Hoods

7. Grime in UK Funky

8. Night Slugs estetika

9. MC-ji in clashanje (Grime Daily; P Money in Ghetts)

10. Road Rap (zakaj Giggs ogroža britanske oblasti)




http://www.youtube.com/watch?v=pk7mQTI2tMs


Poslusali smo:
Wiley, MJ Cole, Terror Danjah, SRC, Royal T, Swindle, S-X, Dot Rotten, Spooky, Tempa T, Darq E Freaker, Rude Kid, Lil Silva, DJ Champion, Girl Unit, Jam City, Scrufizzer, Maxsta, P Money, Ghetto, Blacks, Giggs


Vozdra!

Dino

 



Komentarji
komentiraj >>

Re: NOVE SILE V GRIMU
anonimni alkoholik [29/05/2011]

Ok, dawg, angleže nekritično idoliziraš, to je kao your thing, kul, lepo in prav, sam včasih je vendarle treba kanček zdrave presoje - un Gigs je tako amaterski, zveni isto kot ma boy Bangs (http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=US#/watch?v=HmJbJs-9ST0), ni čudno da ga BBC ne pusti iz države: angleži imajo dolgo zgodovino resnega ukvarjanja s ameriško črnsko glasbo, ki jo BBC promovira kot dodano vrednost za celo državo... Take sramote si ne more privoščiti! Drgač kul oddaja.
odgovori >>

    Re: NOVE SILE V GRIMU
    anonimni alkoholik [29/05/2011]
    Če link ne dela vtipkaj "bangs take you to a movie" v youtube, če še nisi slišal
    odgovori >>

    Re: NOVE SILE V GRIMU
    dino [29/05/2011]
    yo! najprej hvala, ker si poslusal celotno oddajo in se se potrudil za komentar. ne razumem, odkod ti opazka, da so anglezi 'my thing'. ce bi vsaj malo vrgel uc na mojo bibliografijo, bi ti blo veliko bolj jasno, kaj je 'my thing'. obenem se strinjam, da teh grafitov ne bi bilo, ce ne bi bil popolnoma navdusen nad grime musko. sicer pa bi rad razjasnil par reci: grime je v prvi in edini vrsti angleski pojav in kot taksen je v tokratnih grafitih bil obravnavan. gre za introvertirano/samozadostno sceno in merila za ocenjevanje/kritiko tukaj postavlja skupnost sama. danes so bili v razumnem okviru dveh ur predstavljeni najboljsi grime beati, kar so jih sproducirali na otoku v zadnjih dveh letih. ce bi grime vzniknil in obstajal se v kaksni drugi drzavi, bi ocitek razumel, tako pa tvoja pripomba, dawg, izpade kot jalov ad hominem napad. v sirsem politicnem kontekstu je bil h grimu prikljucen se road rap. road rap je mlada, vitalna scena, ki zaradi svoje energicnosti spominja na zgodnji grime in je zatorej primerjava povsem legitimna. najbolj razvpit predstavnik tega gibanja je giggs. od 130 minut oddaje smo mu posvetili cca 10. pri njemu nisem izpostavljal ne liricnega genija ne flowa. vendar se mi je zdelo nezaslisano, da drzavne oblasti nekomu preprecujejo (1) nastopat, (2) airplay na nacionalnem radiu in (3) potovat v tujino samo zato, ker si je nekdo vtepel v glavo, da giggs predstavlja 'potencialno nevarnost za drzavno varnost'. giggs je zaradi svoje kriminalne preteklosti bil obravnavan kot drugorazredni drzavljan in notranji sovraznik brez razvidnega razloga - in tudi ce zveni kot yo boy bangs, nima veze - njegov primer kristalno jasno razkriva bistveno globljo problematiko, ki cedalje bolj pesti tako zda kot veliko britanijo: kratenje osnovnih cloveskih pravic pod krinko drzavne varnosti. to pa se mi zdi vec kot primeren razlog, da v dj grafite vkljucim se tako - po tvojem mnenju (btw didn't catch your name, dawg) - amaterskega rapperja, kot je giggs. upam, da te bo to obrazlozilo motiviralo k raziskovanju in dojemanju se drugih razseznosti glasbe, kot zgolj sonicne. lep pozdrav
    odgovori >>

      Re: NOVE SILE V GRIMU
      MCJ [29/05/2011]
      It's all good, stvar si mal napačno interpretiral. Za začetek, ime mi je Mike, ponavadi se podpišem s svojimi pravimi začetnimi črkami, MCJ (pravi moški ne sramuje svojih izjav), tokrat sem enostavno pozabil, oprosti. Pa še seznam komadov sem pripravil za neusojeno avdicijo za vaš radio, tako da si ga poiščite, če te še kaj zanima o meni. Težko me boš prepričal, da nisi težek anglofil, saj tvoje prispevke poslušam že nekaj časa. Tvoj intervju s Shedom, recimo, je nazoren dokaz temu, saj se ti je očitno slinilo samo ob misli na bodoče nahajpane projekte otočanov, te pa je g. Shed vedno znova postavil na realna tla. Dobro, po drugi strani si pravilno skurcal Roskin nastop, saj je model RES bil katastofalno slab (pa sem ga šel poslušati zaradi tvojega hajpanja, saj dam vsakomur možnost). Po eni strani se ne strinjam s tvojim pogledom, saj se mi zdi otoška scena izjemno precenjena, in da so mojstri pri marketingu, pri sami glasbi pa ne. Saj vem kako je to, sem leta 99 bil huge 2 step fan, in takrat sem skoz bral Mixmag pa The Face, ampak po nekaj časa sem ugotovil da, potem ko se polega ves ta hype, stvar res ni kvalitetna. My opinion. Anyway, zato se moja izjava mogoče zdi malo izzivalna. Po drugi strani razumem, da je velik del resnega ukvarjanja z glasbo v tem, da nekritično idoliziraš neko skupino ali sceno. Čeprav se zdi, da bi moralo biti obratno, in da resna kritika glasbe bi morala biti prosta vseh neglasbenih nagnjenj, v resnici ni tako. Glej Roberta Christgaua, kako se mu slini ob pogledu na Stephena Malkmusa, ali magar Jizah, kako se je zaljubil v OFWGKTA, ali pa mene, ki bom za 360 stopinj spremenil mnenje o neki skupini če ugotovim da jih obožuje David Mancuso. Tako pač je, in na ta način pride do neke pametne delitve dela, ti npr. pokriješ angleško podzemlje v nulo, kar ne bi bilo mogoče če bi bil malo bolj picky. Tako da brez zamere, resno. Drgač kar se konkretne zadeve tiče, si spraševal, kako da vrtijo ameriški rap, čeprav je nasilen itd., angleškega pa ne, in sem ti odgovoril. Model je pač tako slab da je že smešen. Kar se njegove kriminalne preteklosti tiče, to je bilo mišljeno kot fora, saj se mi zdi blazno smešna misel, da bi BBC preprečil izstop iz države človeku, ker je slab rapper. Where I come from that's funny, lighten up! Pa keep up the good work.
      odgovori >>

        Re: NOVE SILE V GRIMU
        poslusalka [29/05/2011]
        Zanimivo, meni se zdi, da je zelo pozitivno kriticen in racionalen, pravzaprav nisem zasledila nobenega idoliziranja niti anglofijije, sem poslusala njegove prispevke, lahko sam recem, da se zavzema za celostni pristop k raziskovalni materiji. Lp
        odgovori >>

          Re: NOVE SILE V GRIMU
          dino [30/05/2011]
          hvala obema za prijazne besede. lock in more often! p.s. mike, mislim, da je tist 180 stopinj :) lp
          odgovori >>