Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
Intervju: Igor Štromajer / Uničenje kot eliksir za spominsko ploščo (1978 bralcev)
Torek, 14. 6. 2011
IdaH



Spletni in taktični novomedijski umetnik Igor Štromajer je 25. aprila letos objavil šokantno novico, da bo v prihodnjem mesecu in pol izbrisal 37 spletnih projektov, ki jih je programiral v zadnjih petnajstih letih. Svoje dejanje brisanja spletnih umetniških del je poimenoval z zelo primerno besedo Expunction, ki se sicer uporablja v pravnem kontekstu za uničenje kartotek in drugih arhivov, ki nimajo več pravne veljave, a zaradi interesa naslovnikov, ne smejo priti v javno cirkulacijo.
Spletni in taktični novomedijski umetnik Igor Štromajer je 25. aprila letos objavil šokantno novico, da bo v prihodnjem mesecu in pol izbrisal 37 spletnih projektov, ki jih je programiral v zadnjih petnajstih letih. Svoje dejanje brisanja spletnih umetniških del je poimenoval z zelo primerno besedo Expunction, ki se sicer uporablja v pravnem kontekstu za uničenje kartotek in drugih arhivov, ki nimajo več pravne veljave, a zaradi interesa naslovnikov, ne smejo priti v javno cirkulacijo. Brisanje je začel 11. maja in ga bo zaključil jutri 15. junija z izbrisom njegovega prvega spletnega umetniškega dela iz leta 1996. O razlogih za to kontinuirano programsko brisanje umetniških del smo se pogovarjali z Igorjem Štromajerjem.









Zaključek pogovora z umetnikom Igorjem Štromajerjem.









S spletnim umetnikom Igorjem Štromajerjem je v medmrežju srfala IdaH.


Komentarji
komentiraj >>