Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
Sreda, 24.11.´04, 19h: 22-20´s – 22-20´s (Heavenly, 2004) (2475 bralcev)
Sreda, 24. 11. 2004
BIGor



Ob beatlomaniji so se Rolling Stones, Kinks, The Who, Yardbirds in še kdo ozrli k bluesu in rhythm&bluesu ter iz njiju kopali navdih za pristni rock and roll, ki so ga vrnili Ameriki. Arhivi nas podučijo, da so bile tisti čas ameriške garaže polne podobnih skupin, a so ostale bolj anonimne in izven soja pozornosti ameriških medijev in posledično poslušalcev. Šele z britansko invazijo na Ameriko koncem 60. let so tudi na drugi strani oceana posvetili večjo pozornost garažnemu dogajanju. Nekaj podobnega se je zgodilo v času punka, ko je britanski glasbeni tisk vrnil punk na pladnju Ameriki, in zelo podobna zgodba se ponavlja danes, ko je za medijsko opaženo revitalizacijo rocka poskrbel že spet ta britanski glasbeni tisk... (v celoti...)
RADIO ŠTUDENT sreda, 24. 11. 2004
TOLPA BUMOV ob 19.00
22-20's – 22-20's (Heavenly, 2004)

Ob beatlomaniji so se Rolling Stones, Kinks, The Who, Yardbirds in še kdo ozrli k bluesu in rhythm&bluesu ter iz njiju kopali navdih za pristni rock and roll, ki so ga vrnili Ameriki. Arhivi nas podučijo, da so bile tisti čas ameriške garaže polne podobnih skupin, a so ostale bolj anonimne in izven soja pozornosti ameriških medijev in posledično poslušalcev. Šele z britansko invazijo na Ameriko koncem 60. let so tudi na drugi strani oceana posvetili večjo pozornost garažnemu dogajanju. Nekaj podobnega se je zgodilo v času punka, ko je britanski glasbeni tisk vrnil punk na pladnju Ameriki, in zelo podobna zgodba se ponavlja danes, ko je za medijsko opaženo revitalizacijo rocka poskrbel že spet ta britanski glasbeni tisk.

Kot primer se nam ponuja zgodba White Stripes, ki so bili pred prodorom na britanski kontinent manj opaženo ime z ameriške underground, neodvisne scene. Večjo pozornost je privlekla nase šele leto dni po izdaji tretjega albuma in za sabo sprožila val, ki se mu mediji niso izognili, glasbeni agenti pa niso ostali hladni. Založbe in glasbena industrija se je hitro odzvala na bolj in bolj izpostavljeno pestro dogajanje. Številne ameriške skupine so se podale za uspehom v Britanijo in Evropo, da bi bile vzvratno opažene tudi doma. V trku so se na istem mestu znašle številne skupine z različnih koncev sveta. Mednje sodi tudi angleški bend 22-20's.

Njihovo sodelovanje z založbo Heavenly in Jeffom Barrettom, ki je bil med odgovornejšimi za uspeh zasedbe Happy Mondays, jih je v letošnjem letu odpeljalo na ameriško turnejo z avstralskimi Jet in ameriškimi Kings of Leon, sledili so nastopi na Japonskem. 22-20's so se uvrstili med vroča imena sodobnega rockovskega preporoda in po mnenju ekskluzivističnega časopisa NME je njihov prvenec med najbolj vročimi izdelki letošnjega leta. Ali je temu res tako?

Za dve leti delujočo skupino 22-20's verjetno ne bi nikoli izvedeli, če se ne bi v zadnjih letih prišlo do evforije za White Stripes. Nasičenost in nažrtost s preproducirano glasbo je oživilo zanimanje za živo, otipljivo glasbo. To je eden glavnih razlogov za uspeh rockovske revitalizacije zadnjih let in tudi za uspešen začetek prodiranja 22-20's. Že z imenom, pobranim iz skladbe 22-20 Blues Skipa Jamesa, povedo za vir navdiha. Blues je podlaga za ustvarjanje nekoč tria, danes pa kvarteta iz ruralne okolice Lincolnshireja. Izoliranost od urbanega vrišča je bistveno vplivala na nepretencioznost glasbe 22-20's, v kateri se prepletajo bluesovski kitarski obrazci z odmevi garažnega rocka, s folk-kantavtorskimi odklopi in tudi countryevsko melanholijo. Neštetokrat obrnjeni rockovski rifi ostajajo velika motivacija novim generacijam in med njimi so tudi 22-20's, ki so še en britanski odgovor na ameriško garažo, kar je tudi poglavitni razlog tako glasnega navdušenja britanske rockovske srenje nad njihovim početjem, ki pa je v globalni mreži zgolj še en neo-rockovski osebek. Spogledovanje s številnimi vzori jim jemlje prepričljivost, ker pa gre za prvenec, je neuravnovešenost 22-20's opravičljiva. Hiter odziv glasbenih agentov in založnikov na njihovo glasbo jim zna v dolgoročnem načrtu kariere bolj škodovati kot pa prispevati k izoblikovanju čvrste izraznosti.

Prvenec 22-20's sestavljajo naslednje skladbe: Devil in Me, Such a Fool, Baby Brings Bad News, 22 Days, Friends, Why Don't You Do It For Me?, Shoot Your Gun, The Things That Lovers Do, I'm The One in Hold On.

BIGor


Komentarji
komentiraj >>