Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
Sobota, 16. 4. ´05, 19h: Gang Gang Dance: God´s Money [The Social Registry, 2005] (2644 bralcev)
Sobota, 16. 4. 2005
jasna




Skupino Gang Gang Dance tvorijo štirje osebki, ki na newyorški sceni niso neznanci. Gre za člane, ki so svoje veščine že pokazali v skupinah Cranium, Ssab Songs, Angelblood, Actress in še nekaterih zasedbah, v katerih so udejanjali rock, jazz, metal in razne eksperimentalne zvoke ter tudi vizualije. .. (v celoti...)
RADIO ŠTUDENT
GLASBENA REDAKCIJA
TOLPA BUMOV, sobota, 16. april 2005
Gang Gang Dance: God's Money [The Social Registry, 2005]

*Skupino Gang Gang Dance tvorijo štirje osebki, ki na newyorški sceni niso neznanci. Gre za člane, ki so svoje veščine že pokazali v skupinah Cranium, Ssab Songs, Angelblood, Actress in še nekaterih zasedbah, v katerih so udejanjali rock, jazz, metal in razne eksperimentalne zvoke ter tudi vizualije.
Zgodbo o njihovih začetkih smo svoječasno že predstavili, a naj še enkrat spomnimo, da je bil njihov album prvenec "Revival of the shittest" v bistvu navaden CD-R posnetek, sestavljen iz živih in študijskih posnetkov v Junkyard Studios, člani benda pa so jih nameravali po nekem koncertu poslušalcem podeliti kot demo. Po neslutenem uspehu teh posnetkov so se Gang Gang Dance odločili posneti prvi pravi LP, ki so ga naslovili kar z istim imenom. Ta je pritegnil poslušalce, v čigar domačih fonotekah so se zlahka našli izvajalci, kot so Black Dice, Excerpter ali Mouthus. V newyorško sceno so se z lanskim albumom Gang Gang Dance kar uspešno vklopili. Čudaška in težka množica navidezno nepovezanih hrupov, nečloveških kruljenj, cviljenj s precejšnjim odmerkom distorzij se je izkazala kot nemilosten, a zanimiv zalogaj za poslušalca. In če so bili Gang Gang Dance še lani na dobri poti, da nas prepričajo v svoje obvladanje prikupne in nepredvidljive natripanosti, so nam pred dobrimi desetimi dnevi z drugim studijskim albumom God’s Money nekoliko skisali obraz. Tisti, ki smo pričakovali bolj zrelo nadaljevanje v istem stilu, smo ostali kratkih rokavov ter imamo sedaj pred sabo drhtavo ultraorgansko zmes precej oslabljene moči. Če je bil Gang Gang Dance težko poslušljiv, je God’s Money prav gotovo zelo poslušljiv plošček. K temu doprinaša tudi struktura komadov, ki so sedaj bistveno bolj melodični in zaokroženi, pomanjkanje česar pri prejšnjem albumu ni bil slučaj. Pa vendarle še vedno ne moremo govoriti o pravih “komadih”, saj imamo med poslušanjem nenehno občutek nedorečenosti, zgodba o “božjem denarju” pa ostane brez poante.
Gang Gang Dance so obdržali lo-fi manire z istim inštrumentarijem - najrazličnejšimi bobni, klaviaturami, kitarami ter z efekti obdelanimi vokali -, le da je sedaj v ospredju vokal pevke Liz Bougatsos. S svojim falsetom, ki spominja na samo Kate Bush, bi lahko zanimiveje obarvala album God’s Money. Morda bi bilo njeno vlogo primerno nekoliko omejiti, saj se med poslušanjem celotnega albuma njen način petja v kombinaciji s konstantnimi efekti odmeva izkaže za zdolgočasenega. Zato pa se v polni luči pevka pokaže v komadu Nomad For Love (Cannibal), ki je tudi vrhunec albuma.
Pri Gang Gang Dance je bilo skoraj nemogoče pričakovati pop utrinke, a se je tudi to zgodilo. Poleg tega imamo tukaj opravka tudi z nekaterimi newagerskimi prvinami, kar je še posebej opazno pri komadu Egowar, kjer se pojavljajo indijanske piščali, ter v elementih orientalskih viž pri komadu Egyptian.
God’s Money je torej manj močan album od prvega LP-ja Gang Gang Dance. Osrednji poudarek je sedaj na organskosti, umanjkalo pa je polnokrvno in energično improviziranje newyorškega kvarteta, čeprav imamo na trenutke občutek, da se bo stvar razvila. Njihovega tipičnega noisanja, ki jim je tako dobro ležalo, enostavno ni več. Z novo, svetlejšo in bolj tekočo zvočno podobo so Gang Gang Dance ustvarili izdelek, ki zaostaja za njihovimi prejšnjimi stvaritvami ter ne kaže premika v resnejše muziciranje. Zanimivo je, da bi lahko prvi in zadnji komad z albuma zlahka vključili v album Gang Gang Dance, a zadeva tukaj seveda deluje na popolnoma drugačen način, saj je kontekst zelo različen. Na albumu God’s Money je žal izostala umetniška globina ter kljub poslušljivosti končni rezultat enostavno ne zadovoljuje, čeprav je čisto mogoče, da si bomo ob poslušanju peli catchy dele melodij z albuma God’s Money. Škoda za bruklinško četverico, ki ji je tokrat uspelo le redkokje - razen na površju - v poslušalcu nekaj premakniti.
Z albuma God’s Money bomo poslušali vse komade. Sledijo God’s Money I (Percussion), (A) Glory In Itself / (B) Egyptian, Egowar, Untitled (Piano), God’s Money V, Before My Voice Fails, God’s Money VII, Nomad For Love (Cannibal) in God’s Money IX.

Jasna Črnjarić.



Komentarji
komentiraj >>