Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
Sreda, 25. 5. ´05, 19h: DEATH FROM ABOVE 1979 – You´re a Woman, I´m a Machine (Last Gang Records, 2004) (3068 bralcev)
Sreda, 25. 5. 2005
BIGor



Na sodobni rockovski sceni se je v zadnjih letih pojavila kopica duetov. Na čelu z White Stripes so dvočlanske, kitarsko-bobnarske zasedbe vrnile rocku rudimentarnost. Z organskim, pristnim zvokom so odstopile od tehnološko spolirane produkcije in v časih, ko se vračajo, obračajo, prenavljajo in križajo zgodovinski pojavi in gibanja, so z učinkovito minimalistično instrumentalno postavo dale glasbi živost in svežino. V to zbirko imen sodi tudi kanadski duet Death From Above 1979 iz Toronta, ki je s konec lanskega leta izdanim prvencem You're a Woman, I'm a Machine nadgradil dosedanji mini-izdaji, EP-ja Heads Up iz leta 2003 in Romantic Rights z začetka lanskega leta. Duo je z uporabo bobnov, umazanega basa in Moog sintesajzerja priboril zanimanje glasbene kritike, z vročimi koncerti pa postal eno zanimivejših koncertnih imen iz Kanade... (v celoti ...)
RADIO ŠTUDENT sreda, 25. 5. 2005
TOLPA BUMOV ob 19.00

DEATH FROM ABOVE 1979 – You're a Woman, I'm a Machine
(Last Gang Records, 2004)

*Na sodobni rockovski sceni se je v zadnjih letih pojavila kopica duetov. Na čelu z White Stripes so dvočlanske, kitarsko-bobnarske zasedbe vrnile rocku rudimentarnost. Z organskim, pristnim zvokom so odstopile od tehnološko spolirane produkcije in v časih, ko se vračajo, obračajo, prenavljajo in križajo zgodovinski pojavi in gibanja, so z učinkovito minimalistično instrumentalno postavo dale glasbi živost in svežino. V to zbirko imen sodi tudi kanadski duet Death From Above 1979 iz Toronta, ki je s konec lanskega leta izdanim prvencem You're a Woman, I'm a Machine nadgradil dosedanji mini-izdaji, EP-ja Heads Up iz leta 2003 in Romantic Rights z začetka lanskega leta. Duo je z uporabo bobnov, umazanega basa in Moog sintesajzerja priboril zanimanje glasbene kritike, z vročimi koncerti pa postal eno zanimivejših koncertnih imen iz Kanade.

Da zgodba ne bi šla kot po maslu, je poskrbel njujorški neo-elektro-punk guru James Murphy, ki je na vrata pevca in bobnarja Sebastiena Graingerja ter basista in klaviaturista Jessa F. Keelerja poslal odvetnike svoje založbe DFA z zahtevo, da se mora duet preimenovati iz prvotnega imena Death From Above, kar je dobesedni prevod kratice DFA. Grainger in Keeler sta k temu imenu dodala letnico 1979, letnico rojstva enega izmed njiju, in tako sarkastično odgovorila na prepotentnost, ošabnost in dvoličnost Murphyja, ki sta mu v času urejanja zapleta na svoji spletni strani napovedala vojno in mu razglasila jihad. Da je napoved mišljena dokaj resno, dokazuje prvi dolgometražni album You're a Woman, I'm a Machine, ki je izvrsten izziv tako LCD Soundsystem kot vsem oboževalcem Jamesa Murphyja. Več o tem albumu bomo rekli po predvajanju vseh skladb, ki si sledijo v naslednjem vrstnem redu: Turn It Out; Romantic Rights; Going Steady; Go Home, Get Down; Blood on Our Hands; Black History Month; Little Girl; Cold War; You're a Woman, I'm a Machine; Pull Out in Sexy Results.

Duet Death From Above 1979 je rudimentaren, surov in ob vsem sarkazmu in kritiki sodobne družbe zelo zabaven. Njun prvenec Your're a Woman, I'm a Machine samo podkrepi takšno tezo, saj se ob njegovem poslušanju neizmerno zabavamo. Za povrh nas napeljuje še k nevsiljivemu poplesavanju in spremljevalnemu ploskanju, kot se nam nezavedno zgodi ob najboljših funky in disco skladbah. Z umazanim in prvinskim zvokom štrli njun prvenec, podobno kot predhodna mini-albuma, iz množice novodobnih izdaj. Njuna stimulativna odlika je svojevrstno križanje punka, popa, metala, disca in noise rocka, ki je izpeljano in odigrano na najpreprostejši bazični način in z blaznim energičnim žarom. Z močnimi in primarnimi bobni ter z maksimalno distorziranim basom oblikujeta zelo čvrsto in odmevno glasbeno figuro, ki je zelo blizu početju zgodnje Discipline kičme. S podobno punkovsko ostrino in tudi neotesanostjo nenehno simpatizirata s plesnimi ritmi, ki jih vedno znova mažeta s surovim, prvinskim zvokom. Z občasno uvedbo sintesajzerja dosežeta še dodatno dimenzijo popoidnosti svojega elektro naboja, ki si nikakor ne zasluži kakšne nove pisunske skovanke, s katerimi se zadnja leta onesnažuje glasbeno kritiko. Kaj je bolj pomembno, da popredalčkamo početje Death From Above 1979 z nazivom elektro-metal ali da iskreno izrazimo iskreno navdušenje nad njunim početjem, ki zagrabi in ob katerem se še sami začnemo dreti iz trebuha?

BIGor


Komentarji
komentiraj >>