Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
Sreda, 12. 10. ´05, 19h: HEARTLESS BASTARDS - Stairs and Elevators (Fat Possum, 2005) (2822 bralcev)
Sreda, 12. 10. 2005
BIGor



Nocoj v Tolpi bumov vrtimo biser, prvenec tria Heartless Bastards iz Cincinnatiija, ki se mu je težko upreti.
Pod naslovom albuma Stairs and Elevators se skriva dvanajst čvrstih, a zelo intimnih rockovskih pesmi tria Heartless Bastards, ki nevarno zagrabijo s svojo neposrednostjo, surovostjo in emocionalnim nabojem. Težko se je upreti godbi tega tria iz Ohia, ki - podobno kot druga stara in mlada imena bluesovsko orientirane založbe Fat Possum - ponuja zelo rudimentarno rockovsko govorico. V času, ko smo z vseh strani bombardirani s takšnimi in drugačnimi glasbenimi imeni, v času popolne medijske kakofonije glasbenih trendov in zvezd dihajo pesmi Heartless Bastards s polnimi pljuči in špricajo neverjetno energijo ter se od samooklicanih neo-rockerjev ločijo z dušo in telesom ... (v celoti ...)
RADIO ŠTUDENT sreda, 12. 10. 2005
TOLPA BUMOV ob 19.00

HEARTLESS BASTARDS - Stairs and Elevators (Fat Possum, 2005)


*Takoj povejmo - nocoj v Tolpi bumov vrtimo biser, prvenec tria Heartless Bastards iz Cincinnatiija, ki se mu je težko upreti.

Pod naslovom albuma Stairs and Elevators se skriva dvanajst čvrstih, a zelo intimnih rockovskih pesmi tria Heartless Bastards, ki nevarno zagrabijo s svojo neposrednostjo, surovostjo in emocionalnim nabojem. Težko se je upreti godbi tega tria iz Ohia, ki - podobno kot druga stara in mlada imena bluesovsko orientirane založbe Fat Possum - ponuja zelo rudimentarno rockovsko govorico. V času, ko smo z vseh strani bombardirani s takšnimi in drugačnimi glasbenimi imeni, v času popolne medijske kakofonije glasbenih trendov in zvezd dihajo pesmi Heartless Bastards s polnimi pljuči in špricajo neverjetno energijo ter se od samooklicanih neo-rockerjev ločijo z dušo in telesom.

S polnim zanosom trčijo v nas močne in preproste pesmi, ki jih vodi in usmerja njihova avtorica Erika Wennerstrom, kitaristka in pevka, brez katere Heartless Bastards ne bi bili Heartless Bastards. S srčnostjo in pristnostjo ponuja izpovedne pesmi, v katerih blesti s svojim androginim vokalom. Z njim se dotakne ženstvenosti Janis Joplin in Patti Smith ter se ne izogne vreščavosti mladega Roberta Planta. Vozi nas iz komada v komad in kot najboljši pevci diktira utrip pesmi, ki je vedno podrejen samo njej. Basist Mike Lamping in bobnar Kevin Vaughn ji stojita ob boku kot zvesta psa in kot najboljša avtoričina prijatelja ji dajeta prostora, da izliva čustva in si utira pot na rockovski piedestal, na katerem bo stala ob boku PJ Harvey. S svojo neposrednostjo prikliče iz spomina Poly Styrene iz X-Ray Spex ali Liso Kekaulo iz Bellrays, s katerima jo druži izpovedna čvrstost in prepričljivost, lahko bi posegli še globlje.

Že ob prvem srečanju, prvem poslušanju prvenca Stairs and Elevators se razkrije osvežujoči žar Heartless Bastards, ki brez prefinjene in spolirane produkcije ponuja živo in direktno godbo. Daleč od načrtovanih ciljev in premišljenih konceptov vihti srčno glasbo, v kateri se prepleta marsikaj. Če je skupina s sodelovanjem na kompilaciji Sunday Nights z obdelavo Done Got Old Juniorja Kimbrougha, ki jo najdemo tudi na prvencu, opozorila na naklonjenost k bluesu, nas s preostalimi pesmimi prepriča v širino, ki zajema zlata imena rocka, od Kinks in Led Zeppelin prek proto-punkovske nabritosti Stooges in punk rockovske vihravosti s konca 70. let do pojavov, ki so sledili skozi 80. in 90. leta. Številne obrazce, ki so se dobro prijeli rockovske grude zadnjih štiridesetih let, posreduje trio Heartless Bastards s svežim elanom. Citati kakšnih Pixies ali Placebo delujejo v njihovem kontekstu zelo pristno in ne moremo spletkariti s posnemanjem, saj jih vedno znova razvijejo v sebi lastno govorico, ki ob poudarjenem križanju bluesa z Led Zeppelin zaide na pota White Stripes. Ne glede na naštete vplive ali primerjave je početje Heartless Bastards daleč od pritlehnega in absurdnega prilagajanja rockovskim trendom, ki smo jim priča v zadnjih letih. V tej množici imen so opazni, štrlijo ven kot močna skupina, ki je s prvencem Stairs and Elevators ustvarila enega najbolj vročih in tudi svežih rockovskih albumov letošnjega datuma.

BIGor


Komentarji
komentiraj >>