Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
Sreda, 30.11.´05, 19h: THE METEORS – THESE EVIL THINGS (PEOPLE LIKE YOU, 2005) (2651 bralcev)
Sreda, 30. 11. 2005
Skabina



Ko ju igranje rockabillija ni več zadovoljevalo, sta pevec – kitarist Paul Fenech in kontrabasist Nigel Lewis leta 1980 zapustila svoj takratni bend Raw Deal in skupaj z bobnarjem Markom Robertsonom, ki sta ga pobrala iz punkerjev The Models, ustanovila The Meteors. Žanrsko ozadje članov se je zlilo v glasbi, ki so jo delali, in porodilo nov žanr, ki so mu sprva sicer rekli rockabilly punk crossover, kar pa ni čisto zadoščalo kot definicija glasbe, ki so jo ustvarili, saj ni šlo samo za čisto zlitje le-teh, ampak tudi za vpeljavo čisto posebne lirike, ki je se je hranila v bogati zakladnici izročila groze in znanstvene fantastike. Punkersko političnost in rockabillijevsko romantiko so požrla bitja teme, obskurni kraji in doživetja, ki za marsikoga nimajo racionalne osnove. V glasbi so oživeli zombiji, volkodlaki, čarovnice in psihopati... (v celoti...)
RADIO ŠTUDENT
TOLPA BUMOV
29.11.2005

THE METEORS – THESE EVIL THINGS (PEOPLE LIKE YOU, 2005)

*V današnjih časih, ko je bendov kot snega zadnje dni, je v glasbenem svetu zelo težko uspeti, še težje se je spomniti nečesa svojega, nečesa avtentičnega, nečesa ..., česar še nihče ni igral ali zapel – težko je izumiti svoj lastni glasbeni žanr. Mnogi seveda poskušajo in si zmišljujejo vse mogoče – eksperimentirajo z najrazličnejšimi zvoki, kot glasbila uporabijo vse, kar jim pride pod roke in kar spusti zvok, s starimi instrumenti poskušajo odkriti nove ritme ali pa preprosto združijo več že znanih. Slednje so v začetku osemdesetih storili The Meteors.
Ko ju igranje rockabillija ni več zadovoljevalo, sta pevec – kitarist Paul Fenech in kontrabasist Nigel Lewis leta 1980 zapustila svoj takratni bend Raw Deal in skupaj z bobnarjem Markom Robertsonom, ki sta ga pobrala iz punkerjev The Models, ustanovila The Meteors. Žanrsko ozadje članov se je zlilo v glasbi, ki so jo delali, in porodilo nov žanr, ki so mu sprva sicer rekli rockabilly punk crossover, kar pa ni čisto zadoščalo kot definicija glasbe, ki so jo ustvarili, saj ni šlo samo za čisto zlitje le-teh, ampak tudi za vpeljavo čisto posebne lirike, ki je se je hranila v bogati zakladnici izročila groze in znanstvene fantastike. Punkersko političnost in rockabillijevsko romantiko so požrla bitja teme, obskurni kraji in doživetja, ki za marsikoga nimajo racionalne osnove. V glasbi so oživeli zombiji, volkodlaki, čarovnice in psihopati.
Meteorska psihotična muzika si je kmalu ustvarila zvesto bazo psihooboževalcev, ki sta jim prav tako presedali rockabilijevska osladnost in punkerska striktnost. Ti so izumili nov agresiven ples, ki se je sprva imenoval going mental, danes pa ga poznamo kot wrecking. Bend pa je svojemu imenu primerno, z meteorsko hitrostjo napredoval in obsedal vedno več človeških duš. Z enako hitrostjo so sledile tudi izdaje, še preden pa so na plano zrinili prvo vinilko, so leta 1980 posneli film Meteor Madness, v katerem je nastopal britanski komičar Keith Allen, film pa je leto kasneje izšel istočasno kot skajevski film Dance Craze.
V skladu z glasbo, ki so jo igrali, oziroma sporočilom, ki so ga prinašali, so bili koncerti Meteorsov konstantno žive norišnice, na katerih je Paul Fenech pljuval kri, publika pa redno ponorela, zaradi česar so bili njihovi koncerti označeni kot nevarni in mnogi klubi, ki so bili navajeni umirjenih rockabilijev, so jih zavračali. Namesto tega pa so jih s širokimi rokami sprejeli na punkovski sceni, kjer so nastopali z bendi, kot so Anti Nowhere League in UK Subs.
The Meteors letos praznujejo petindvajset let od svojega nastanka, ne pa tudi obstoja, saj se je originalna postava že pred časom razšla. Edini originalni član v sedanji postavi je pevec Paul Fenech, ki je skupino zopet obudil v življenje pred leti le za en koncert v klubu Charlote v Angliji, rezultat tega pa je ponovni pohod Meteorjev in dva albuma, katerih zadnjega boste danes slišali v Tolpi bumov.
Medtem ko je prejšnji album z naslovom Psychobilly v vseh pogledih razočaral s svojo poceni melodiko in neprivlačnostjo nasploh, so se Meteorsi z zadnjim These Evil Thing precej bolje izkazali. Če se je Psychobilly komu zdel nekaj na hitro skupaj sklampanega, na silo sledečega novejšim tokovom psychobillija, zveni These Evil Things precej bolj "meteorsko", precej bolj podobno temu, zaradi česar so The Meteorsi kralji psychobillija, kakor se radi opevajo.
These Evil Things sicer ne dosega nekdanje mračne furioze in ostrine, ki so jo Meteorsi izžarevali v svojih najboljših dneh, vendar je zelo blizu in še vedno prinaša zadostno in zadovoljivo mero le-teh za popoln psihobiličen odklop, čeprav ju zelo mehčajo surferski vplivi. Vračajo se nepogrešljiva bitja teme, sajkokilerji in podobne "evil things", ki nas strašijo, ko pade tema, ter nepogrešljiva psychobilična instrumentalna trojka, ki so jo prav tako uzakonili Meteorsi – minimalen boben, kontrabas in kitara.

Pripravila Skabina


Komentarji
komentiraj >>