Žiga Pucelj je se je posvetil prvemu delu festivala Osebno – Kolektivno, ki se je v soorganizaciji cikla predavanj in koncertov Bitshift odvijal v Kiberpipi ter v Menzi pri Koritu. (v celoti!) >> Žiga Pucelj, komentarji
Šest let po nastopu v izolskem klubu Shoto se je sedaj veliko bolj slavna brooklynska peterica The National končno pomudila tudi v naši prestolnici. Če se njihovega prvega obiska pri nas iz leta 2005 spominjajo le obiskovalci festivala Mediteran, pa med slovenskimi poslušalci ameriških rockerjev veliko bolj odmeva nastop lanskega novembra v Zagrebu. Tam so navkljub štiriurni zamudi občinstvo pošteno razvneli in vsaj Slovencem zbudili željo, da bi lahko kmalu prišel čas tudi za Ljubljano (v celoti!) >> Spela Kastelic, komentarji
Zadnji dan ljubljanskega jazzovskega festivala je bil dolg, razgiban in čaroben. Na vrhunec ni bilo treba čakati do večera, tradicionalne Križanke pa so bile, kot se spodobi, nekoliko bolj -- tradicionalne. Tudi v jazzovskem smislu. (foto: Nada Žgank/ Arhiv Jazz festival Ljubljana) ... (v celoti!) >> Andrej Hočevar, komentarji
Predzadnji dan Ljubljanskega jazz festivala je bil posvečen varovancem portugalske založbe Clean Feed, ki letos obhaja deset let delovanja. To je bil konceptualno najbolj dodelan program od štirih dni festivala, in tudi izvedbeno je ponudil enega letošnjih viškov. Slišali smo štiri precej različne zasedbe, ki pa jih je vse odlikovala izjemna povezanost članov zasedb, vrhunska uigranost ter sposobnost prečkanja na albumih zastavljenih postavk. (foto: Nada Žgank/ Arhiv Jazz Festival Ljubljana) (v celoti!) >> MarioB, komentarji
Žiga Pucelj je poslupšal solo Williama Parkerja v Cankarjevem domu, pšel na ulico poslušat oktet Angles in nato v Kino Šiška na 'Operacijo Charlie' domačega basista Roberta Jukiča in na nočno godbo Hidden Orchestra (foto: Sunčan Stone/ Arhiv Kino Šiška) ... (v celoti!) >> Žiga Pucelj, komentarji
Jeff Beck, sloviti kitarski virtuoz, ima dve glasbeni podobi: jazzovski funk rock obraz in rock’n’rollerski rockabilly jazz blues obraz. Skozi fuzijo rocka, jazza in funka se kot samostojni izvajalec najpogosteje izraža, saj mu ta odprta glasbena forma omogoča, da izrazi vso svojo glasbeno veščino in riše velika glasbena platna, medtem ko je rockabilly blues tisto mesto, od koder prihaja njegova glasbena duša. >> Terens, komentarji
Žiga Pucelj recenzira prvi, sredin večer aktualne 52. edicije jazz festivala Ljubljana. Tokrat se je ponudila priložnost prebadati nastope Komba Zlatka Kaučiča v kombinaciji z Godalnim orkestrom RTV Slovenija ter posebnima gostoma Herbom Robertsonom in Brunom Cessellijem, ameriške zasedbe Farmers By Nature v sestavi Gerald Cleaver, William Parker in Craig Taborn ter defoničih Free 4 Arts, svežega svobodnjaškega kvarteta poljskih in danskih glasbenikov ... (v celoti!)
>> Žiga Pucelj, komentarji
Dan po dnevu državnosti je obetal predvsem na koncertnem področju, saj so se v Slovenijo – tokrat na Mostovno v Novi Gorici – vrnili prvaki novodobnega, metalsko obarvanega hardcora Hatebreed. Ameriški kvintet izvira iz zvezne države Connecticut, ustanovil pa ga je frontman, deloholik in veliki hardcore entuziast Jamey Jasta. (v celoti!) >> Ivan Cepanec, komentarji
Začelo se je eno izmed bolj razburljivih ljubljanskih koncertnih poletij v zadnjem času. Vsaj za ljubitelje treh izbrano oblečenih bandov, ki so tako ali drugače povezani z New Yorkom in katerih branža indie rocka bazira na nekakšni resignirani grenkobnosti. Interpol in The National bomo v prihodnjih mesecih videli v Križankah, včeraj pa so kot prvi izmed trojice Kino Šiška obiskali The Walkmen (foto: Arhiv Kino Šiška). (v celoti!) >> Jaka Bulc, komentarji
Iti na koncert benda, ki je bistveno oblikoval najstniška leta in tudi kasnejši odnos do sveta, se zdi kar nekoliko velikopotezno. To storiti kakih 8 let po tem, ko je zadnje najstniško leto reklo »zbogom«, se zdi že skoraj tvegano. Korn na srečo niso bend, ki bi sam sebe jemal zlahka. Da, deležni so mnogih očitkov, od komercializacije naprej, čeprav se člani pravzaprav nikoli niso pretirano trudili biti underground – pa naj bo s tem izrazom mišljeno karkoli že ... (v celoti!) >> Nina Hlebec, komentarji
Luka Bevk recenzira nastop makedonskega post hardcore tria Xaxaxa, odvoda zasedbe Bernay's Propaganda, ki je nastopil v Gala hali na Metelkovi skupaj z Američani the Estranged ... (v celoti!) >> Luka Bevk, komentarji
V sredo se je na Jarunu zaključil že šesti festival T-Mobile INmusic. Ta je v dveh dneh ponudil pisan izbor popularne godbe, bojda nabral kar 50 tisoč obiskovalcev in se v četrtek okoli pol ene zjutraj zmagoslavno zaključil z nastopom divjih Grinderman. Ob njih so nastopili še Arcade Fire (foto: Jurij Bizjak), TV On The Radio in številni drugi ... (v celoti!) >> Andraž Kajzer, komentarji
Arcade Fire so včeraj nastopili v avstrijskem Wiesnu in znova dokazali, da so zasluženo na kraljevem prestolu popularnejše indie rock glasbe. (v celoti!) >> Jaka Bulc, komentarji
Marko Karlovčec recenzira tretji koprski festival Pandemonium, ki je na koprski pomol prinesel trde zvoke zasedb Thou, Moloch, Beau Navire in Leechfeast ... (v celoti!) >> Marko Karlovcec, komentarji
Na kraj zločina se je po šestih letih vrnila četverica iz prve generacije ameriškega hardkora in z verjetno najbolj prepoznavno kratico v žanru D.R.I. (foto: Sebastijan Iskra). Poleg so nastopili še domači Eruption ... (v celoti!) >> Gašper Prus, komentarji
V nedeljo je na letnem odru Gala hale v sklopu turneje The Family tour prvič pri nas nastopila ameriška indie raperska zasedba Atmosphere. S predstavitvijo najnovejše plošče The Family sign in antološkim presekom preteklega delovanja je skupini uspelo zgraditi energično in optimistično vzdušje ... (v celoti!) >> Peter Cimpric, komentarji
Ta konec tedna smo v srednjeveški vasici Šmartno sredi Goriških Brd bili priča rojstvu festivala Smartfest. Pestro dvodnevno dogajanje je postreglo z obilico glasbenih nastopov, glasbeno delavnico, filmskimi projekcijam z živo glasbeno spremljavo, predavanji, ter z ostalo nič manj pomembno ponudbo lokalnih briških dobrot. Idejni in hkrati umetniški vodja festivala Zlatko Kaučič je z oblikovanjem programa želel spodbuditi kreativno druženje glasbenih ustvarjalcev z obeh strani meje. (v celoti!) >> Tadej Stolič, komentarji
Sabina Kraner- sKabina recenzira nastop amerišlih Keltov Flogging Molly v Kinu Šiška ... >> Skabina, komentarji
Predvčerajšnjim se je v Studiu 14 Radia Slovenija zgodil zadnji koncert cikla Con-fine aperto v tej sezoni. Con-fine aperto v organizaciji zavoda Sploh že nekaj let ponuja raznolike predstavitve zasedb in ustvarjalcev s področja sodobne glasbe – eksperimentalne, improvizirane, elektronske, zanimivejše odklone jazza in tudi drugih glasb. Odprtost sicer nakazuje tudi sam prevod naslova, ki lahko pomeni tako »odprta meja« kot tudi »z odprtim ciljem«. >> Marko Karlovcec, komentarji
Recenzija nastopa dveh glasbenih umetnic v Kinu Šiška; Bachelorette (foto: arhiv Kino Šiška) iz Nove Zelandije ter iT alias Irena Tomažin ... (v celoti!) >> Gašper Prus, komentarji
Sobotni večer je v soboškem MIKK-u popestril koncert čikaškega inštrumentalnega tria Russian Circles, ki je suvereno postregel s svojo predvsem rockovsko in metalsko obarvano vizijo. Kot predskupina so nastopili domači The Canyon Observer ... >> Andraž Kajzer, komentarji
Sinoči v Kinu Šiška ni bilo revolucije, ne MalcolmXa, bilo pa je slavljenje z Arrested Development (foto B.Voglar/arhiv Kina Šiška) ... (v celoti!) >> Simon Vene, komentarji
Recenzija prvega dogodka Soon Soon Soon, na katerem sta nastopila kanadska umetnika Aidan Baker in thisquietearmy. Zgodil pa se je 7. junija v Menzi pri Koritu. Aidan Baker je član zasebe Nadja in je eden izmed najbolj aktivnih v ambient/drone sceni. Thisquietearmy je prav tako znano ime v ambientalni noise sceni. Tako Aidan Baker kot thisquietearmy predstavljata na skupni turneji sveži plošči. Soon Soon Soon bo niz dogodkov posvečenih tišji in ambientalni glasbi. (v celoti!) >> Luka Bevk, komentarji
Terens Štader recenzira koncertno vrnitev vročih Jon Spencer Blues Explosion, njihov sobotni koncert v Taetru Miela v Trstu ... (v celoti!) >> Terens, komentarji
Ustvarjanje ameriške pevke Julianne Barwick je precej unikatno. Njena glasba je omejena zgolj na vokal, ki ga Julianna Barwick sproti vzorči in nasnemava v navidez neštevilne, prepletajoče se plasti. Ob skoraj popolni odsotnosti vseh drugih zvokov učinkujejo skladbe Julianne Barwick kot mirni, posvečeni korali, postavljeni v kontekst sodobne popularne glasbe. Ena izmed glavnih radovednosti pred koncertom je verjetno bila, ali in kako bo Julianni Barwick to eteričnost uspelo poustvariti tudi v živo. >> Andrej Hočevar, komentarji
Včeraj so na odru Gale Hale nastopili hrvaški Overflow. Skupina je domači publiki dobro poznana, saj obstaja od leta 1990 in od takrat so jo poslušalci imeli priložnost mnogokrat preveriti v živo. V bližnji preteklosti smo jih ujeli na raznih koncertnih festivalih, tokrat pa so nastopili na samostojnem koncertu. Razlog za to je seveda pred kratkim izdan nov studijski album Hit Me, katerega so spevni fantje iz Koprivnice prišli predstavit ljubljanski publiki. >> Peter Recer, komentarji
Tegla recenzira nastop ameriških deathgrinderjev Misery Index v klubu Pieffe Factory v Lučniku v Stari Gorici v Italiji! (v celoti!) >> Ivan Cepanec, komentarji
V petek je v Gali Hali nastopil Voodoo Popeye in se tako po dolgih letih znova vrnil v Slovenijo. Srbski raper je svoj prvenec izstrelil v samo špico rapa na področju bivše Jugoslavije. Pripovedovanje zgodb prepleta z značilnim humorjem in s tem presega zanimanje pri izključno raperskih poslušalcih. Prav tako je njegov petkov nastop privabil širšo in generacijsko malenkost starejšo publiko. (v celoti!) >> Peter Recer, komentarji
Pomladansko rajanje ob živi glasbi v petek zvečer v Menzi pri koritu se je prejšnji teden končalo z macolanjem odsekane kravje glave. To ni bila metafora. (v celoti!) >> Ivo, komentarji
Včerajšnji »Mars festival« na Gospodarskem razstavišču s petimi izvajalci – Arhibald Arhibaldovich, Rotor, Darkwood Dub, TBF in Moby - je bil sicer formalno zastavljen in predstavljen kot festival, v praksi pa je Moby toliko večje ime, da je povsem zasenčil druge izvajalce, ki so se znašli v podrejeni vlogi predskupin oz. podpornih skupin. (v celoti!) >> Terens, komentarji
|
| |