V nedeljo se je na Poljskem zaključil štiridnevni festival/ srečanje/ konferenca Turning Sounds 2(prvič je bilo lani), na katerem smo imeli srečo sodelovati in spoznati zanimive anonimce (Elise Kermani - USA, Huib Emmer - HOL, Bernhard Lang - AUT, Klaus Filip - AUT, ...) in manj anonimce (Erik M - FRA, Patrick Pulsinger - AUT, Mira Calix - GB, Dieb 13/ Dieter Kovacic - AUT,...). Nekakšna sinteza sodobnih elektronskih glasb - od DJjev do avantgarde.... >> Turboslav, komentarji
Zdi se, da so sedanji avantgardisti ubrali še nekaj korakov dlje v abstrakten zvok, kot je to še pred osmimi leti počel Bob Ostertag, kljub temu pa je linija od mojstrov konkretnega zvoka Karl-Heinz Stockhausen (60') jasna (akoravno ne premočrtna). >> Turboslav, komentarji
Poslušali smo nekaj kosov s cedeja Sound Drifting (I silenzi parlano tra loro) s festivala Ars Electronica 1999, v produkciji Kunstradia (ORF1), estonski projekt Endiche Vis Sat (Ramunas Jaras), avstralskega računalnikarja Pimmona, nekaj posnetkov eksperimetatorjev z belgijskega Radia Panik in kos nastopa DJ Novata in vašega maziljenega Turboslavkota... >> Turboslav, komentarji
Odloču sem se, da bom po delih objavljal besedilo, ki paše v tekst z naslovom Zvok kot metafora. Brez zveze je, da bi sedu na njem in čaku, da bo ga bo kdo objavu (čeprav ga verjetno bo...). Objavljal pa ga bom vzvratno - od zadaj nazaj..., sej gre tekst od splošnega h konkretnemu - od temeljnejšega k izpeljanemu. Najprej torej konkretnejše izpeljave...
Kaj bomo dali v poslušanje?
Še kaj low-tech improta iz Berlina... >> Turboslav, komentarji
Namesto digitalnega analogno, namesto boga človek, namesto stroja žival, namesto nedelje ponedeljek (mogoče torek...)! &%$??? >> Turboslav, komentarji
Nizozemec Nico Dockx/ Antwerpen/ Nederlandija, kmalu v LJ (-> ŠKUC, 28. januarija 2004 -> AREA COLABORATIVA (skupinska razstava v polju odprtih, kolektivnih sistemov... by Dunja Kukovec)
Berlinska noise/ eksperimentalna zvočna scena, kot jo kaže Noise - Festival @ WORTVIRUS - > Salon Bruit (Geschmacke, CD Kreisverband Friedrichshein, Stories in Color, itd.... >> Turboslav, komentarji
Skupini Endische Vis. Sat in Echidna Akustyn sta projekta v katerih je sodeloval Ramunas Jaras. Zanimiv možakar, ki nam je zapustil 5,6,7 cedejev...
Tokrat jih pokušamo - malo povemo o njegovem performansu, ki je bil (po mojem) totalna negacija.
Muziko lahko stankate na naslovu www.mp3.com/endiche... >> Turboslav, komentarji
V nadaljevanju izpred 14 dni, ko smo si pomagali z internetom, imamo tokrat priložnost poslušati kar štiri cedeje, stare do dve leti - torej nove! ReMi = Renate in Michael ...
V nadaljevanju program zvočnih dogodkov v Grazu, ki ni tako daleč (kot se zdi). >> Turboslav, komentarji
Poslušali smo glasbene izdelke dueta ReMi iz avstrijskega Graza. Re=Renate + Mi=Michael. Kot se za dekle spodobi Re skrbi za vizualno plat, Mi pa za muziko. Vse skupaj so zapakirali pri Tonto založbici, za katero je odgovoren starosta graške scene Wini Ritsch. Michaela smo tudi pohvalili za zvočne dosežke in poprosili, da nam kakšen cede tudi pošlje. Rekel je da bo.... Hvalamu!
V zvezi s tem preverimo širši okvir imenovan ALGO >> Turboslav, komentarji
Huda ura v dogovoru s kolegi z Zrna klasu v juliju vsak teden! (Avgusta pa na počitnicah). Bomo skušali pripraviti kakšno etrsko muziciranje, pa (mogoče) manj govora... Inšturmenti rastejo - mali wcphone in nastajajoči veliki WCPHONE! Ob tem še nekaj sorodnih škatlilc iz serije strojev za proizvodnjo estetike. >> Turboslav, komentarji
Spomnili smo se nastopa new-agerjev v klubu Gromka 9. maja 2003. Ker ni verjetno, da bi nas naravnal kdo peti, je to skušal samokritično početi prvi - vaš omiljeni Hudournik Turboslavko. Ker je osnovni štos komunikacija, ki naj bi potekala mimo ustaljenih kanalov (struktur, žanrov), se jih je očitno treba ogibati kot hudič križa. Je že tako, da se z oblikami, strukturami, formami, žanri bavijo drugi, tretji, četrti, peti, ... Mi pa bi očitno morali začrtati meje med omenjenim in onim, kar je onkraj ... Onkraj je svoboda! >> Turboslav, komentarji
pod tem pomenljivim naslovom se skriva "akcija new age sekcije Radia Študent", ki jo bomo izvedli v petek. Štirje možakarji bomo skušali splesti zvočno preprogo (-> noise) z občasnimi "novoveškimi" elementi (-> melodija?). Dario Cortese, Peter Braatz, Srečko Meh in Borut "Turboslav" Savski - vsak s svojim zvočilom... >> Turboslav, komentarji
Pravi razlog je seveda bolezen... pa nič zato. Tokrat smo sestavili celo playlisto, da boste vedeli od kod črpamo. Nekaj več eksperimentalne muzike iz "Vzhodne Evrope", kot jo predstavljajo na cedeju From Gdansk till Dawn (Leonardo Music Journal). >> Turboslav, komentarji
Kot bi rekli Slovenci: "reči so stvari", in bi prevedli Hrvati: "rijeći su stvari", ali kot bi Slovenci prevedli nazaj: "besede so stvari"... Torej imajo besede telesa, kar pomeni, da niso enostavne zgradbe, ampak bogato (če tudi ne očividno) ozadje. Skratka: besede so abstrakcije, kompleksna telesa, sistemi, mehanizmi (organizmi?), tako kot mi, ki jih uporabljamo. Vse abstrakcije so torej kompleksna telesa, pravzaprav črne škatle... Pomen ni en sam pomen - pomenov je toliko, "kolikor je uporabnikov besed..." >> Turboslav, komentarji
Čez dva tedna nas čaka praktični prikaz temeljnih razmislekov o estetskih strojih - to je tistih, ki jim odpustimo, če kdaj delujejo drugače kot bi si želeli ... ja, seveda bi lahko govorili o ljudeh kot nepopolnih strojih ... -> v Galeriji Kapelica 27. januarja ob 21.00 ... >> Turboslav, komentarji
Obljubljali smo predstavitev založbice TONTO iz Graza, kjer ročno pečejo cedeje, pa smo bili preleni in še nismo navezali kontaktov ... Poslušajmo njihov live stream selekcijo ... Že poslušamo!
Na sličici levo naslovnica ene njihovih izdaj (Norbert Math / Ludwig Zeininger: Tempest) >> Turboslav, komentarji
Minuli vikend sem bil v Grazu/Avstrija, kjer sem predstavil koncept "Estetskih strojev", ki se je nadaljeval v delavnici v sobi Kompetenz Zentruma (nad galerijo ESC). Še dve delavnici in dva koncerta pa sta potekala v Ljubljani v Galeriji Kapelica pod skupnim naslovom BitShift. >> Turboslav, komentarji
Še tretjič pod oznako Muzika iz Jurijeve pisarne: Scena iz San Francisca (-> 7Hz/ Randy Yau, Michael Nine, Scott Arford, pa še Scot Jenerik, itd ... >> Turboslav, komentarji
Še drugič s kupčkom zvokov in muzike iz shrambe Galerije Kapelica. Na voljo so cedeji projektov že predstavljenih v Kapelici ( John Duncan, Michael Nine -> 7Hz, pa še kaj avstrijskega) ... >> Turboslav, komentarji
Malo mešano, začenši z ljubljenim anonimcem Hansom Casparjem - cd ChoCh (Berlin), miksi Varka Crew za bilten Acoustic Space 2 (Riga), produkcija Elisabeth Shimana in Ludwiga Zeiningerja (Kunstradio, Dunaj), skladba Boštjana Perovška "Vrata", iz leta 1981 ter nekaj domače algoritmične produkcije. >> Turboslav, komentarji
V navidezno živi oddaji smo nakladali o marsičem, še najbolj pa o različnih vidikih razumevanja "talilnih kamnov", oziroma "kamnov modrosti", oziroma o besedi "amplifikacija" (ojačenje), ki da morda lahko služi kot mera za (ne)oportunost nekaterih pristopov, ko želimo (npr.) delati umetnost... >> Turboslav, komentarji
Boštjan Perovšek se je med pripravami na nove zvočne projekte (skladbe, programsko glasbo, zvočne instalacije in situacije), ustavil pri nas in bo predstavil najbližje načrte. Med temi je jesenska zvočna situacija v Avstiji (tudi v Grazu), lani novembra predstavljena plesna predstava v Ljubljani, za katero je pripravil vokalno skladbo in glasbo za razstave. Še več pa jeseni!
Njegova domača stran
Avantgarde Art of Dance Association >> Turboslav, komentarji
Amplifikacija se je v minulih mesecih pokazala kot možni "kamen modrosti", na kateri se lahko razloži prikriti ("resnični") diskurz/pomen. Kdaj umetnost ni več umetnost ampak industrija, entartainment, politika, kultura ali znanost... Termin amplifikacija se kaže kot prigoden tudi za ostale sisteme (diskurze), ko se ti (kot vedno) prekrivajo z drugimi sistemi - recimo civilne iniciative, ki kaj lahko postanejo del državotvornega sistema. Tudi humanitarne organizacije, ki kaj lahko postanejo del kapitalske logike. Iščemo torej način, kako videti zadaj za zunanjo podobo. >> Turboslav, komentarji
Za uvod pred obsežnejšim pogovorom s skladateljem Boštjanom Perovškom smo si poslušali njegov cd z naslovom "Seme slap" - soundtrack za plesno predstavo Saše Staparski. >> Turboslav, komentarji
Brez posebne teme - brez posebnega razloga. Med brskanjem po nemožni glasbi smo naleteli na nekaj založenih cedejev (Avstrijci FON in Math/ Zeninger), nekaj podarjenih (norveškega free-jazzarja Frodeja Gjerstada, ki je pred tednom nastopil v Klubu Gromki), cdr ameriškega pesnika s posebnim odnosom do zvočnega dokumentiranja Joshua Beckmana in nekaj domače produkcije - npr.: neobdelani posnetki s Hudourniškega nastopa v klubu Gromki pred 14 dnevi. >> Turboslav, komentarji
Pogovarjali smo se z milanskim kompozitorjem "nove glasbe" Stefanom Scaranijem, ki je predstavil svojo glasbo iz preteklih let, predvsem zvočne stukture za zvočne instalacije. >> Turboslav, komentarji
Naslov je vzet iz ust Nade V, večne blebetaške legende RŠ, urednice revije Ambient in ene od komedijantov v vlogah predstavnikov "intelektualnega lobija" nedavno minule podelitve Viktorjev.
Pa saj že kar nekaj časa govorimo o dizajnu in umetnosti, etiki in/ali estetiki, funkcionalnosti ali nefunkcionalnosti, o primarnem motivu, ki določi točko ovrednotenja... Dogodki nam sočasno pritrjujejo! >> Turboslav, komentarji
Po kratkem pogovoru z Amelijo in drugimi, se je ustvarilo načelno strinjanje, da vprašanje ni več Etika IN estetika, ampak Etika ALI estetika. Spet ena od tem, ki družijo umetnost in glasbo, ko ta ni več samo (sub/multi)kultura... >> Turboslav, komentarji
Zelo visokoleteč naslov, ki pravilno zveni, če v naslovu in obrnemo in dobimo tezo: postprodukcija ni umetnost (ampak je dizajn!). Za dizajn bi pa že morali vedeti, da ni umetnost. Kako diskurzi (strukture, sistemi) spremenijo pomene... >> Turboslav, komentarji
Še drugič iz oddaje Zeit&Ton avtorjev Susanne Niedermaier in Christiana Schauba za ORF 1. Avtorja sta lansko leto poleg Slovenije obiskala tudi Poljsko, Madžarsko, Slovaško in Estonijo. >> Savski, komentarji
|
| |