»Vino! Edina stvar, ki jo je njen oče obžaloval, odkar so revolucionarji zavzeli njihovo haciendo ob Svetlomodrem potoku, je bilo vino, njegova zbirka steklenic z nalepkami v različnih jezikih, v katerih je bil čarobni napitek. Njen očka, ta trdni in umirjeni mož, se je bil pripravljen vrniti na haciendo po svoje vino? Te noči jo je presenetil s svojo norostjo.«
Interpretacija: Luka in Roq
Prevod in spremna beseda: Urša Červ
>>kristinas, komentarji
Drage feministke in feministi! Dobrodošli v oddaji Sektor Ž. Rdeče niti bomo danes pletle okoli problematike revščine žensk, ki še zdaleč ni geografsko oddaljena realnost, temveč pesti vedno več žensk v naši neposredni bližini. Rdeče niti bomo pletle tudi v znak solidarnosti in kot apel oblastnikom naj vendar priznajo, da je bila socialna varnost državljanov neprimerljivo bolj urejena, ko so nad nami še plapolale rdeče zvezde. >>IdaH, komentarji
Klik do poslušanja intervjuja!!! >>luka., komentarji
Komedije, plesni in baletni soloti ter multisenzorično potavnje v Armenijo... >>katjaČ, komentarji
V Galeriji Kapelica so pojme zunaj in notri preizpraševali Grom, Sambolec in Malfatti. Kako? >>Andrej Tomažin, komentarji
Subverzivna ročna dela – tabuji v preji kulture v galerijskem prostoru Modre Hiše...
Arjan Pregl v Mestni galeriji 2... >>MitjaK, komentarji
V 150. ediciji oddaje Art-Area, ki povzema in reflektira dogajanje na prizorišču sodobne likovne umetnosti, se bomo tokrat posvetili aktualnim dogodkom v bližnji in daljni okolici.
- zvočno-vizualni performans Marka Batiste 'Hybrid Sonic Machines' v galeriji Kapelica (Miha)
- skupinska razstava ''Radical Conceptual' v Museum für Moderne Kunst Frankfurt (Ida)
več v nadaljevanju...
>>mcolner, komentarji
Po enem letu spet gostimo Petra Pitambra Pangerca, človeka, ki se po lastnih besedah več kot dvajset let ukvarja z duhovnostjo, ob tem pa mu je v življenju uspelo užiti več kot 140 različnih drog. Povod je njegova tretja knjiga: po Čisti dominaciji duhovnosti (ki se je ukvarjala z osnovnimi postulati duhovnosti) ter Zadet (ki se je ukvarjala z zadevanjem s kokainom in heroinom v žilo) je Pangerc izdal knjigo eksistencialno-ljubezenska poezije Igre nedolžnosti, vse v svoji lastni samozaložbi. >>Bojan Anđelković, komentarji
»Torej, kdo je umetnik?« se v avtoreferencialnem multimedijskem performansu Fiktivne situacije 2 ponovno sprašujejo vizualna umetnica Nika Autor, plesalka Tina Valentan in glasbenik Miha Cigler v nadgradnji istoimenskega performansa iz leta 2008... >>katjaČ, komentarji
...pričetek 12. festivala dokumentarnega filma v Cankarjevem domu...
...razstava Svet Sergeja Pardžanova - umetnost brez meja v avli CD-ja...
...Bitshift predstavlja dvodnevni dogodek Vmesja v galeriji Kapelica... >>KatjaPahor, komentarji
Mogoče sta brat in sestra v nekem smislu res bila privatizirala klub s stališča večine v kolektivu Menze - vendar je kolektiv Menze z njuno izključitvijo v nekem smislu privatiziral klub s stališča velikega števila svojih obiskovalcev. Spomnimo se logotipa Menze: gre za rdeče-črno srce, iz katerega kot iz jajca lezeta dve ptičji glavi: namen te medijske intervencije vsekakor ni pokazati, katera glava je črna in katera rdeča, ampak usmeriti pozornost na tako očitno dejstvo: da ena glava manjka. >>Bojan Anđelković, komentarji
»Jaz se Danajcev bojim, pa četudi nesó nam darove« se je glasil slavni govor svečenika Laokoonta v Vergilijevi pesnitvi Eneida. Laokoont je Trojance svaril pred danajskimi darovi. Ko so grški junaki pred več kot 1000 let pred Kristusom oblegali Trojo, so se skrili v lesenega konja in na ta način z zvijačo pogubili Trojance. O sodobnih danajskih darovih, ki jih prinašajo avtorske pravice v intervjuju s sociologinjo kulture dr. Majo Breznik.
ODDAJA V CELOTI >>dare p, komentarji
Letošnji začetek pomladi zaznamujeta kar dva zaporedna festivala, ki obravnavata slovensko dramatiko. Festival dramske pisave Preglej na glas! se je s svojega običajnega novembrskega termina premaknil na predteden Tedna slovenske drame, ki se je pričel minuli konec tedna in bo tudi letos trajal več kot teden dni. Marec se tako skorajda že spreminja v mesec, posvečen slovenski dramatiki. >>Katja in Pia, komentarji
...mednarodna konferenca PEN na Bledu...
...odprtje razstave Aleksija Kobala v galeriji Equrna... >>Jernej Kaluža, komentarji
V Temni zvezdi tokrat:
- Prihajajo dokumentarci: napoved 12. Festivala dokumentarnega filma (Nina)
- Pogovor v kavarni Kinodvora - Ingmar Bergman in njegova avtobiografija Laterna Magica (Andrej)
- Mini info blok
ODDAJA V CELOTI! >>Nina in Andrej, komentarji
V galeriji Ganes Pratt je najpomembnejše vidnejše projekte predstavil umetnik Mark Požlep izvedene v letih 2008 do 2010, v katerih je raziskoval in problematiziral področja videa, prostorskih instalacij, performansa, slikarstva. Ta področja so v Požlepovi izrazito prepoznavni umetniško izrazni maniri med-medijsko prepletena in artikulirana v enovit vsebinski in materialni statement - teme, ki tematizirajo in podajajo refleksivne premisleke nad množično in populizirano kulturo, potrošniškimi simboli.... >>MitjaK, komentarji
... V Kavarni LP predstavitev knjige Dolga pot domov ...
... V Kinu Šiška na ogled fotografije slovenskih rek ... >>tadej meserko, komentarji
Sila simptomatično. Slovenski junaki postanejo junaki vedno šele potem, ko postanejo junaki v tujini. Nobenega dvoma ni, da Martin Strel v domovini predstavlja komično figuro, nekakšnega napihnjenega bedačka, pijančka, ki nespametno in bolestno opleta z raznoterimi nesmisli, se tu in tam vrže v eno od velikih rek ter potem nadelan vse do cilja leži na njenem toku. Kot takega nam ga namreč servirajo ... >>Matjaž Juren - Zaza, komentarji
... odprto pismo Galerije Gregor Podnar za MOL in zainteresirano javnost...
... mednarodnji simpozij Tagorjevi dnevi na Filozofski fakulteti...
... v Kopru otvoritev razstave Damjana Cavazze... >>dare p, komentarji
V družbi filozofskih domislic in pod režijskim podpisom Matjaža Bergerja ter v koprodukciji s Prešernovim gledališčem Kranj so nam v Anton Podbevšek Teatru predočili "komentirano izdajo" Cankarjevih HLAPCEV.
"Nazadnjaštvo je dobro, naprednjaštvo je dobro, najboljše pa so pečene piške." >>Zala Dobovšek, komentarji
V galeriji Kapelica hibridne zvočno-mehanične mašine Marka Batiste...
Mark Požlep v galeriji Ganes Pratt...
Razstava slikarskih del Ganija Llalloshija v galeriji Kresija...
>>MitjaK, komentarji
Če napačno mislite, da je Artur Štern že povedal in "pokazal" v medijih vse kar se je dalo povedati in pokazati, poslušajte specialno dvourno izdajo Detabuizatorja na Radiu Študent!
Je, kar je, pa RAC-KU! >>Kaluža in Kal, komentarji
Vsakdo med nami je ob rojstvu bil neopredeljena osebnost, z določenim preddispozicioniranim potencialom, ki pa ni bil tako močan, da ga ne bi bilo možno spremeniti v eno ali drugo smer. Podobno kot kultiviranje korenčeka, je tudi vsakega malčka, ki prikriči v tostranstvo, potrebno pregnesti in vkalupiti v družbene strukture, ki stalno visijo nad nami. Ta proces, zatiranja enih in spodbujanja drugih otrokovih lastnosti, smo poimenovali vzgoja in o njej je intenzivno razmišljal Emile Durkheim. >>tadej meserko, komentarji
V Metelkovi mestu začetek projekta Škratova filmska mala šola...
Literarno kritiški večer v uredništvu LUD Literature...
>>MitjaK, komentarji
... Tisti siromašnejši v avtobusih so bili prezasedeni z gledanjem virtualnega javnega prostora GEM, ki v bistvu prikriva izginitev javnega fizičnega prostora. Tisti bogatejši v privatnih avtih pa so se ukvarjali s tem, kako naj parkirajo na nekem privatnem fizičnem prostoru, sploh ne vprašujoč za njegovo v bistvu povsem virtualno ceno ... >>Bojan Anđelković, komentarji
Kapital je seveda z lahkoto našel številne načine, kako v kontekst rejv in tehno kulture umestí različne reprezentacije in izniči ravnino imanence telesa brez organov, vsiljujoč mu lastno kvazi-konkretno podobo, ki nima več nič skupnega z revolucionarno željo in politiko užitka. To seveda ni nič novega. Vendar novost pričujoče paradigme sestoji v tem, da se danes užitek, želja, upor, eksces, presežek, moč in podobno do potankosti ujemajo z samorevolucioniranjem samega kapitalizma. >>Bojan Anđelković, komentarji
|