Nocoj v Temni zvezdi: izseki posnetka pogovora z Jasno Krajinovič, scenaristko in režiserko, s katero se je minuli teden, na premierni večer filma Damjanova soba, v Kinodvoru pogovarjal Matic Munc. V drugem delu današnje edicije je Andrej Tomažin za vas spisal recenzijo retrospekitve Jeana-Gabriela Périota, ki smo si jo lahko v zadnjem februarskem tednu ogledali v Kinoteki. Zaključne radijske minute bodo pregovorno minile v družbi novičarskega filmskega semaforja...
V celoti!
>>Nina in Andrej, komentarji
Odpre se zastor, pred nami kot kakšna stara fotografija sedi skoraj celotna igralska zasedba. Nekaj časa ne spregovorijo, a položaj okarakterizira vsakogar od njih. Maska to samo poudari, kot se za odtenek komičnosti v drami spodobi. Ta začetni prizor zareže v sredico. Kako gledati Pohujšanje? >>Sonja Zlobko, komentarji
Mednarodni festival Dnevi etnografskega filma ...
Predavanje Tomislava Medaka, Dispozitivi - artikulirane družbe, preartikulirana javnost in zamegljena politika ... >>Janez Janša, komentarji
Zato smo tako dolgo ubogali odrasle in nikoli nismo šli vse do prepovedanega vodnega zajetja, temveč smo se zadovoljili s tem, da smo se lahko vračali 'utrujeni in zadovoljni' (kot smo napisali v šolskih esejih), ter smo na vprašanje 'Kako daleč ste šli danes?' odgovorili skoraj nekoliko izsiljevalsko: »Skoraj čisto do vodnega zajetja!«
Interpretacija: Luka, Zala in Marko
Prevod in spremna beseda: Julija Potrč
>>kristinas, komentarji
V tokratnem Sektorju Ž bomo eskepizem iz groteskne družbene realnosti iskale v pogovaru z Gali Gold - programsko direktorico londonskega festivala Birds Eye View, ki je namenjen promociji ženskih filmskih režiser in filmskih uprizoritev s feministično tematiko. Nazadnje bomo Feminovičke obarvale z Rdečo zoro v pogovoru s Tadejo Pirih, programsko sooblikovalko 12. mednarodnjega feminističnega in queer festivala. >>IdaH, komentarji
Od drugega marca naprej je na rednem sporedu Kinadvor v intimi male dvorane na ogled pretresljiv dokumentarni film mlade slovenske režisreke Jasne Krajinovič, Damjanova soba. Portret našega časa, ki govori o družbeni prezrtosti, ignoranci, determinizmu in ujetosti malega človeka v lastnem okolju, je tiste vrste šok terapija, ki slovenskemu dokumentarnemu filmu vrača dostojanstvo. >>KatjaŠ, komentarji
...danes ob 19h odprtje razstave Emi Vega v Open.Space-u...
...v nedeljo ob 20h premiera predstave LifeRanti v gledališču Glej... >>Petra Meterc, komentarji
Mala galerija je v torek postala ogroženo vojno prizorišče, ki ga je sprožila instalacija Akrama Zaatarija. Ob vstopu hrešči, šumi in poka, zadeneš se v rob stene sredi galerije, na katero se projicirajo gibljive fotografije. Skozi kompozicijsko umerjen Zaatarijev fotografski izrez in z na novo obdelanimi arhivskimi posnetki sirske puščave iz petdesetih let prejšnjega stoletja, se spustimo v odstiranje plasti pretekle zgodovine. >>Zora Žbontar, komentarji
... Otvoritev razstave Skrite javnosti ob 19. uri v Galeriji Škuc ...
... Otvoritev razstave Podhranjenost ob 20 uri v Galeriji Kresija ... >>Sonja Zlobko, komentarji
Devianti oscilirajo med tišino in nikoli spolirano realnostjo seksualnosti in seksualnih praks, vmes pa suspenzi, software in iskanje čistosti emocije. Violine? Klavir? Pure Data? >>nova, komentarji
... pregledna razstava dokumentarne fotografije agencije AFP
... Trouffaultovih 400 udarcev
... Sense/Stage new media Kiberpipina delavnica >>Andreja, komentarji
V tokratnih Očeh, da ne vidijo izčrpno poročamo o politično-pravnih zapletih v zvezi z (ne)imenovanjem nove direktorice Prešernovega gledališča Kranj, Ivane Đilas. Med drugim boste lahko ekskluzivno prisluhnili seji Mestnega sveta občine Kranj, na kateri je bila tudi sprejeta sporna odločba, da se razpiše novi razspis za mesto direktorja Prešernovega gledališča, čeprav je upravno sodišče v sklepu o imenovanju Đilaseve ugotovilo le formalne pomankljivosti, ki bi se jih dalo hitro odpraviti ...
>>Bojan Anđelković, komentarji
V sodelovanju z dramaturgom Goranom Ferčecem je Buljan adaptiral Evripidovo dramo z navezovanjem na popkulturo, sodobne politične mitologije in razredne stereotipe. Pa čeprav toliko materiala, ki bi potencialno lahko prinesel poglobljeno uprizorjeno kritiko - kar ne pomeni, da bi to bilo bolje - smo gledalci za glavno jed dobili serviran hudomušen sarkazem in nekaj cinizma. Brez pribora. Lahko pa smo trgali z zobmi. >>Sonja Zlobko, komentarji
... odprtje razstave Ta dan v Mali galerij ob 20. uri
... premiera filma Damjanova soba v Kinodvoru ob 19h
>>NikaG, komentarji
Senzacionalno. Jubilejna 60. oddaja za raziskovanje avtonomnega radijskega jezika v realnosti hibridnih medijev zapopada ponedeljkovo programsko luknjo. Greva se spet v živo, Željko in Anđelko. Telefoni odprti, čeprav ne vemo zakaj. Govora bo o tem. V vsakem primeru, zapri svoja ušesa ta ponedeljek, skoraj natančno ob 23.00! >>Bojan Anđelković, komentarji
Kronotopografije plesa: dve razpravi. V prvi razpravi Zapisovanje gibanja, podnaslovljeni Dramaturška meditacija o kulturni zgodovini plesnih notacij, Eda Čufer detektira momente zgodovine zapisovanja plesa in skoznje razgalja problematiko plesne notacije. V drugi razpravi Ideologije plesnega telesa Katje Praznik locira ples kot ključno točko preseganja binarnih opozicij kartezijanskega subjekta. Na primeru Ivonne Rainer in Pine Bausch odpre široko pojmovanje koncepta ideologije.
Kronos:20.30 Topos:89.3 >>Pia, komentarji
Samo v zadnjih nekaj mesecih se je protiimigrantska politika v Evropi močno zaostrila. Očitno je, da ideje človekovih pravic, svobode, enakopravnosti in druge floskule na katerih temelji predstava sodobne Evrope, nekje na poti h konkretnim praksam izzvenijo. S problemom tujstva in državljanstva se ukvarja tudi teoretičarka kozmopolitstva Seyla Benhabib v svoji knjigi Pravice drugih, ki je nedavno izšla v zbirki Temeljna dela. >>Izidor Barši, komentarji
... Okrogla miza Literarni kritiki: svobodni duhovi ali piarovci ob 18. uri v Trubarjevi hiši literature ...
... Otvoritev razstave Avgusta Černigoja v Galeriji Kresija ob 18. uri ... >>Sonja Zlobko, komentarji
Selekcija predstav je ustvarila barvito paleto predstav, katere raznorodnost smo detektirali v formi, žanru, obliki, vsebini, produkcijskemu ozadju. Vprašali smo se, kaj je bil ključ pri izboru predstav? Kakšne kriterije so si postavili tokratni selektorji? Prav tako pa nas je obsedalo vprašanje v katero smer se Gibanica razvija, kaj nam želi sporočiti razen nekakšnega strokovnega, a kljub temu zelo subjektivno obarvanega prereza produkcij nastalih v zadnjih dveh letih. >>Janez Janša, komentarji
“Via Negativa odpira polje, zaradi katerega pri nas gledališče ne bo več enako, kot je bilo doslej.” zapiše Rok Vevar. Poglobljena monografska analiza projekta, kakršno ponuja Maskin zbornik Ne, Via Negativa, je tako nadvse dobrodošla... >>katjaČ, komentarji
... retrospektiva filmov Jean-Gabriela Periota v Slovenski kinoteki ...
... razstava Duše Jesih v galeriji TukadMUNGA ... >>Robert Bobnič, komentarji
...O 18. uri se s predstavo Baga-Basta v Plesnem teatru odpira festival Gibanica...
...fotografska razstava Marka Ocepeka z naslovom »Addicted to photos«...
...pogovor med slikarjem Emerikom Bernardom in likovnim kritikom Andrejem Medvedom v projektni sobi Zavoda SCCA... >>Andrej Pezelj, komentarji
V tokratnem Kinobaru besedo namenjamo filmu Kumbum (1975-1987) avtorja Florjana Gorjana, ki je bil prikazan v sklopu razstave Vse to je film! v Moderni galeriji. Kumbum je prvi slovenski eksperimentalni celovečerec in edino dolgometražno delo v opusu skrivnostnega kolektiva OM produkcija, ki je tekom sedemdesetih in osemdesetih let v Sloveniji na 8mm in 16mm trak sproduciral več kot štirideset eksperimentalnih filmov. >>BorP, komentarji
V 166. ediciji oddaje Art-Area bosta na sporedu prispevka o razstavi sodobne španske umetnosti v MGLC in diskusiji o prihodnosti Centra sodobnih umetnosti Rog.
- intervju s kuratorjema razstave 'Reproduction, Repetition & Rebellion', Sorenom Meschedejem in Javierom Martin-Jimenezom
- poročilo iz prvega diskusijskega srečanja o prihodnosti Centra sodobnih umetnosti Rog
Več v nadaljevanju
>>mcolner, komentarji
Anime že od nekdaj veljajo za kultno domeno japonske filmske produkcije, mnogo manj evropske, o balkanski pa je slišala le peščica. Technotise: Edit i ja je futuristična kiberpankovska pripoved o umetni inteligenci in človeku, ki je nastala kot hkrati posledica in nadaljevanje srbskega stripa Technotise. Animirana znanstvena fantastika striparja Alekse Vujića, ki je z lanskoletnega Liffa odnesla nagrado občinstva, je mnogo več, kot si večina obeta od prvega animiranega srbskega celovečerca. >>KatjaŠ, komentarji
...kaos in revolucije v znanosti 20. stoletja...
...moderna slovenska arhitektura v Kresiji...
...ruski filozofi o Nietzscheju... >>Izidor Barši, komentarji
Stroj za preimenovanje ali Renaming machine je naslov raziskovalnega projekta, ki je nastal na pobudo makedonske proučevalke sodobne umetnosti Suzane Milevske. Razulta vrste razstav in seminarjev je bil obsežna publikacija z istoimenskim naslovom, ki je izšla lani pri Parasite Muzeju. Namen raziskave in knjige je bil osvetliti pojave preimenovanja na podlagi umetniških praks, tematizirati družbene in politične pojave brisanja spomina ali namernega, performativnega preimenovanja... >>IdaH, komentarji
Z Marion Laval-Jeantet smo se pogovarjali ob priložnosti performansa "Naj konj zaživi v meni". Galerija Kapelica namreč v torek zvečer vabi v prostore Tobačne 5, kjer se bo Marion Laval-Jeantet spremenila v kentavra. Ne preveč zabavno šalo na stran, francoski umetnici bo ob 20. uri vbrizgan konjski serum, pri čemer bo sodeloval tudi Benoît Mangin, druga polovica bio-artističnega dueta Art Orienté objet. In konj bo tudi tam. >>Iza Pevec, komentarji
|